همراه اول هم خدمات VPN و APN به سازمانها عرضه خواهد کرد/ آغاز بازپرداخت مابه التفاوت آوای انتظار

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون بازاریابی و خدمات امور مشترکین همراه اول از ارائه خدمات vpn و apn توسط این شرکت به نهادها و سازمان ها خبر داد.
 
به گزارش مهر، محمدمهدی عطوفی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه همایش معاونت های بازاریابی همراه اول سراسر کشور در بندرعباس در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: این همایش با سه هدف تبادل تجربیات، آموزش و ارائه مباحث تازه با برگزاری کارگاههای آموزشی و استانداردسازی خدمات و فرآیندها برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ هزار دفتر اپراتور همراه اول در سراسر کشور به ارائه خدمات می پردازند و ۲۵ هزار مشترک همراه اول از خدمات غیرحضوری استفاده می کنند و روند استفاده از این خدمات طی شش ماه دوم سال جاری سرعت بیشتری پیدا می کند.
 
معاون بازاریابی و خدمات امورمشترکین همراه اول در خصوص خدمات vpn  و apn همراه اول نیز گفت: شرکت همراه اول خدمات تازهی را به سازمان ها و نهادها ارائه می دهد که خدماتی همچون vpn  و apn ، ایجاد قابلیت شماره چهار رقمی و همچنین سرویس sms از جمله این خدمات است.
 
عطوفی در پاسخ به سوالی در خصوص ارائه اطلاعات شغلی مشترکین از سوی همراه اول به سایر شرکت ها برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، اظهار داشت: ما به عنوان اپراتور، امین اطلاعات مردم هستیم و مدتی پیش که این ادعا مطرح شد ما اعلام کردیم که همراه اول امکان ارائه چنین اطلاعاتی را ندارد چون ما اطلاعات شغلی مشترکین خود را نداریم.
 
وی در خصوص پرداخت ما به التفاوت نرخ آوای انتظار همراه اول، بیان داشت: نرخ آوی انتظار براساس نرخ مصوب محاسبه می گردد که با توجه به تغییر این نرخ، میزان ما به التفاوت که برای گروهی از مشترکین محاسبه شده بود از اول آبان ماه امسال پرداخت می گردد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.