همراه اول: هنوز تعرفه بالا نرفته است

۲۳خردادماه،

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تاکید دارد که نارضایتی کاربران همراه اول در ارتباط با بالا رفتن مبلغ قبض‌هایشان در اردیبهشت ماه احتمالا به سبب افزایش مصرف آن‌ها است چرا که تعرفه‌های اپراتور اول هیچ تغییری نداشته است.

به گزارش مشرق، وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: اکنون ۱۰ سال است تعرفه‌های ما تغییری نداشته و امسال هم تاکنون تغییری در تعرفه‌ تماسها و پیامک‌هایمان نداشته‌ایم.

وی همچنین عنوان کرد: قرار است تازه از اول هفته آینده ما بررسی‌های خود را آغاز کنیم تا براساس آن مشخص شود که پس از اجرای طرح فلت سازی شبکه همراه اول تعرفه‌هایمان از چه قرار خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار همچنین عنوان کرد: در حال حاضر اگر مشترکی نسبت به رقم قبض‌های خود گله‌مند است و فکر می کند این رقم با میزان مصرف او همخوانی ندارد می تواند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین همراه اول رمز ورود به پورتال همراه اول خود را دریافت کرده و از طریق این پورتال ریز مکالمات خود را دریافت کند.

صدوقی در عین حال اظهار کرد: تعرفه‌ای که در حال حاضر برای مکالمات همراه اول پس از فلت شدن شبکه آن در نظر گرفته شده رنجی بین ۵۱۱ تا ۶۱۸ ریال خواهد بود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.