همراه با ˝جنجال عروسی˝ در یزد هستم / علیرضا خمسه در گفت‌وگو با هنرآنلاین

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

علیرضا خمسه این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی ˝جنجال در عروسی˝ به کارگردانی سیدرضا خطیبی سرابی است.

سرویس سینمایی هنرآنلاین: علیرضا خمسه این روزها در شهر یزد به سر می‌برد و دربارهٔ فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: بیشتر از یک هفته است که مشغول بازی در فیلمی به نام “جنجال در عروسی” به کارگردانی سیدرضا خطیبی سرابی هستم. فیلمبرداری این فیلم تا ۱۵ مهرماه به طول خواهد انجامید و بعد از فیلمبرداری این فیلم تصمیم می‌گیرم که آیا در مجموعه تلویزویونی بازی کنم و یا یک پروژه سینمایی دیگری را بپذیرم.

این بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی و سینما در ادامه بیان کرد: ژانر این فیلم کودک و نوجوان است که اگر تا جشنواره کودک و نوجوان مراحل فنی کار به پایان برسد، در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

خمسه در خصوص حضور در فیلم کارگردان کار اولی گفت: تجربه با کارگردان‌های کار اولی به نوعی انگیزه را برای ادامه مسیر کار این عزیزان بیشتر می‌کند.

ماجراهای فیلم سینمایی  “جنجال در عروسی” در یک مراسم عروسی رخ می‌دهد. جائی که کودکان را به باغ محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم عروسی قاچاقچی مواد مخدر می باشند. به همین سبب تصمیم می‌گیرند جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

فهرست عوامل اصلی “جنجال در عروسی” عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سید علیرضا خطیبی سرابی، مدیر فیلمبرداری: محمد احمدی، طراح گریم: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: مهدی دیلمی، صدابردار: طاهر پیشوایی، مدیرتولید: عباس کلانتری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: یعقوب غفاری، دستیار فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، بازیگران: علیرضا خمسه، نعیمه نظام‌دوست، مرتضی ضرابی و …تهیه‌کننده: محمد احمدی- محصول مشترک ایران و فرانسه.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.