همراه با جشنواره تئاتر فجر در اولین روز اجراهای صحنه‌ای

۳۰م دیماه ،

بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر با اجرای ۱۲ نمایش امروز ۱ بهمن آغاز می‌شود، و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی نیز ۳ نمایش اجرا می‌شود

بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر با اجرای ۱۲ نمایش امروز ۱ بهمن آغاز می‌شود، و در بخش مسابقه تئاتر خیابانی نیز ۳ نمایش اجرا می‌شود.

در بخش صحنه‌ای جشنواره امروز آثار زیر به روی صحنه می‌روند، در تالارهای مجموعه تئاتر شهر نمایش‎های زیر اجرا می‌شوند:

تالار اصلی ساعت ۱۹ میزبان نمایش “ترن” به کارگردانی نیما دهقان خواهد بود، نمایش “بیوه‌های غمگین سالار جنگ” کار شهاب‌الدین حسین پور در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو به روی صحنه می‌رود. “درخشش در ساعت مقرر” نمایشی است که به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در تالار قشقایی ساعت ۱۷ و ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود. تالار سایه میزبان نمایش “برزخ” به کارگردانی بهنام علی بخشی در دو نوبت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ خواهد بود و نمایش “فرکانس” کار مرتضی میرمنتظمی در دو نوبت ۱۶ و ۱۸ در کارگاه نمایش به روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه سنگلج میزبام نمایش “روز سیاوش” به کارگردانی شکرخداگودرزی در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در بخش تئاتر ایران خواهد بود.

نمایش “خانه شیشه‌ای” به کارگردانی علی حیدری از آبادان در بخش تئاتر مناطق ساعت ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در خانه نمایش به روی صحنه می‌رود.

“هملت” کار رضا گوران نیز عنوان نمایشی است که در تماشاخانه ایرانشهر تالار سمندریان در بخش ویژه و مسابقه تئاتر بین‌الملل ساعت ۱۷ و ۲۰ اجرا می‌شود.

در تالار انتظامی خانه هنرمندان نمایش “بازی‌خانه قیاس‌الدین مع‌الفارق” به کارگردانی محمد مساوات در دو نوبت ۱۷ و ۱۹:۳۰ به روی صحنه می‌رود.

“پشت بوم” کار رهام مخدومی اثر نمایشی دیگری است که در تماشاخانه مهر حوزه هنری در بخش ویژه جشنواره ساعت ۱۸ اجرا می‌شود.

تالار فردوسی میزبان “اپرای عروسکی حافظ” کار بهروز غریب‌پور در بخش ویژه جشنواره ساعت ۱۹ خواهد بود.

“ویتسک” به کارگردانی رضا ثروتی در بخش ویژه جشنواره ساعت ۱۹:۳۰ در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

در تالار وحدت، تالار هنر و تماشاخانه آو فردا نمایشی به روی صحنه نمی‌رود.

بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی نیز با اجرای سه نمایش کار خود را آغاز می‌کند. در محوطه تئاترشهر “مترسک” به کارگردانی حسین عباس‌زاده از بیرجند ساعت ۱۶:۱۵، “مدار ۹۲” کار روح الله سنایی از ورامین ساعت ۱۷ و در بوستان باغ هنر “در آرزوهای یک مرد نقاش” به کارگردانی ژاله کاظمی از تهران ساعت ۱۶ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.