همراه با صدای آشنا طلوع خورشید صبح را تماشا کنید

همراه با صدای آشنا طلوع خورشید صبح را تماشا کنید

جام جم آنلاین: سه برنامه صبحگاهی “سلام ایرانی”، “صبح تازه، آفتاب نو” و “رنگارنگ”، هر روز به وقت مخاطبان ایرانی به ترتیب در منطقه های وین، لس آنجلس و سیدنی، از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “سلام ایرانی” توسط دو گروه برنامه ساز تهیه و تولید می شود.

گروه اول به سردبیری و تهیه کنندگی محبوبه نعمتی با اجرای امیر پیرمرادی، شامل بخش هایی همچون؛ ترانه محلی، ورزش صبحگاهی، گزارش روز، خبرهای علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، مطالب مثبت اندیشی، گردشگری و معرفی اماکن دینی ایران و جهان،
اسماعیل خرسنددل، دکتر حسین ابراهیم مقدم، منصور کریمی و راحله قاسمی جو، در این برنامه همراه شما هستند.

گروه دوم به سردبیری و تهیه کنندگی محمدتقی گلشن و اجرای مهسا حق پناه، شامل این آیتم هاست؛ هواشناسی ایران و جهان، تازه های ورزش و فرهنگ و هنر ایران و جهان، اطلاع رسانی درباره نجوم و ستاره شناسی، تغذیه روز، اکوتوریسم، ارتباط با رایزنان فرهنگی خارج از کشور و گزارش روز از داخل کشور.

دکتر مهدی خانکه، مسعود عتیقی، دکتر مرتضی صفوی و علی قلم سیاه کارشناسان و سمیه نجفی گزارشگر، در این برنامه شما را همراهی می کنند.

“صبح تازه آفتاب نو” کاری از گروه فرهنگ و تمدن را هر روز ساعت ۰۹:۳۵ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۵:۰۵ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“صبح تازه آفتاب نو” توسط دو گروه برنامه ساز تهیه و تولید می شود.
گروه اول به سردبیری و تهیه کنندگی طاهره توفیقی با اجرای پروانه اسدی، شامل بخش هایی همچون: “بفرمایید صبحانه” درباره مباحث مربوط به تغذیه، شنیدنی های مربوط به وقایع فرهنگی ایران و جهان، مباحث روان شناسی درباره هنر دوست داشتن و حرف دل است.

دکتر علی میلانی کارشناس تغذیه، آرش احمدی کارشناس روانشناسی، مینا یزدانی متصدی اخبار اینترنتی و گزارش روز با گزارش سمیه نجفی، در این برنامه همراه شما هستند.

گروه دوم به سردبیری و اجرای بهناز بهروزی و تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی، شامل این آیتم هاست. “یادداشت های پراکنده یه وبلاگ نویس”، “گیومه” با موضوع روزنامه نگاری، خبرآنلاین، “عابر بانک کتاب” با موضوع نقد کتاب، “خصوصی نیست” با موضوع آشنایی با مشاهیر معاصر، نانو و IT، “عجیب تر از علم” با موضوع حیات فرازمینی، “روزی روزگاری” با موضوع داستان های کهن، “داستانک های مداد سیاه” با موضوع داستان های معاصر، “قهرمانان” با موضوع گفت و گو با ورزشکاران، “آن‎کادر” با موضوع چگونگی حضور در جامعه به لحاظ رفتار، گفتار، لباس پوشیدن، و …، و “حرف های حسابی” با موضوع معضلات اجتماعی.

دکتر منوچهر بشیری راد، دکتر بیدارمغز، دکتر نعمت الله فاضلی، مهندس کیوان نقره کار، مهندس حامد صالح برمی، مهندس عیوض خانی و فهیمه معصوم زاده، کارشناسان و ایرج عباسی متصدی اخبار اینترنتی، در این برنامه شما را همراهی می کنند.

“صبح تازه آفتاب نو” کاری از گروه فرهنگ و تمدن را هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۴:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آمریکای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“رنگارنگ” جُنگی اجتماعی با رویکرد تفریحی و اطلاع رسانی برای ایرانیان خارج از کشور است.

این برنامه شامل بخش هایی همچون: نمایش، مثل آباد، معرفی اماکن مذهبی، لحظه ناب، پند زندگی، کمی با هم بخندیم، یادمون باشه، آب و هوا، دست پخت، گزارش روز، نام آوران و کوچه باغ خاطره، است.

این برنامه توسط دو گروه برنامه ساز تولید می شود.
گروه اول: محمدتقی گلشن سردبیر و تهیه کننده، مهسا حق پناه گوینده، معصومه ذباح و نسیم کرمانی نویسندگان.

گروه دوم: معصومه ذباح سردبیر و نویسنده، ناصر مهربانی تهیه کننده، مرتضی عسگرزاده گوینده، جواد پهلوان گزارشگر و نسیم کرمانی نویسنده.

آسیه گرجی، مهدی صباغی، رضا قلم بر و عرفان ابراهیمی، گروه بازیگران برنامه “رنگارنگ” هستند.

“رنگارنگ” را هر روز ساعت ۰۸:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۴:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“ایرباس ایرانی حقوق بشر آمریکایی

ویژه برنامه “ایرباس ایرانی حقوق بشر آمریکایی”، کاری از گروه رویدادها و تحلیل بین‎الملل، به مناسبت سالگرد سرنگونی هواپیمای ایرباس ایران توسط ناوگان آمریکا، از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

“ایرباس ایرانی حقوق بشر آمریکایی” قصد دارد سقوط هواپیمای ایرباس ایران توسط ناوگان ارتش آمریکا را که به عنوان نقطه سیاهی در پرونده جنایات این کشور ثبت شده، مورد تحلیل و بررسی قرار دهد که به چه دلیل هواپیمایی که نه نظامی بوده و نه مقررات بین‎المللی را نقض کرده بود، توسط ایالات متحده آمریکا منفجر شد.

امیر ایمانی سردبیر و نویسنده، بیژن اصغری تهیه کننده، و طاهره حقیری گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

کوثری نماینده مجلس و دکتر اشرفی معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کارشناسان این ویژه برنامه اند.

“ایرباس ایرانی حقوق بشر آمریکایی” را روز دوشنبه دوازدهم تیر ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.