همزمان با تعطیلات سال جدید آغاز می شود: طرح کشیک نوروزی بیمه ایران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

همزمان با تعطیلات سال جدید آغاز می شود:
طرح کشیک نوروزی بیمه ایران

پرشین خودرو: شرکت سهامی بیمه ایران اعلام کرد به منظور تامین رفاه بیمه گذاران درایام نوروز علاوه بر تدارک کشیک ویژه، شعب برگزیده و مراکز پرداخت خسارت آماده ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران و پشتیبانی به زیان دیدگان خودرو و اشخاص هستند بنابر این بیمه گذاران نگران ارایه خدمات نباشند.

به گزارش ممتازنیوز، طرح کشیک نوروزی بیمه ایران همزمان با آغاز تعطیلات سال جدید از روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه ۹۲ آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۳ ادامه می یابد.
در این طرح شعب و نمایندگی های خسارت بیمه ایران درسراسر کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای همانند صدور بیمه نامه و پشتیبانی پرداخت خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان خواهند بود.
همچنین برای تامین رفاه و امنیت مسافران نوروزی درقالب این طرح تعدادی از نمایندگان برگزیده این شرکت، در مبادی ورودی مراکز استان ها و شهرها درمحل های مشخص مستقر و نسبت به صدوربیمه نامه شخص ثالث برای بیمه گذارانی که به هر دلیل نتوانسته اند بیمه نامه شخص ثالث خود را تجدید کنند، اقدام خواهند کرد.
همزمان با آمادگی مراکز پرداخت خسارت بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه برای ارائه خدمات، مسوولان بیمه های اشخاص این شرکت نیز به منظور صدور معرفی نامه به مراجع درمانی طرف قرارداد با این شرکت فعال بوده و خدمات حمایتی مورد نیاز بیمه گذاران متقاضی استفاده از خدمات بستری و درمانی را به عمل خواهند آورد.
برهمین اساس، بیمه گذارانی که دراین ایام نیاز به استفاده از خدمات بستری بیمه های درمانی دارند، می توانند به شعب صدور معرفی نامه این شرکت در تهران و مراکز استان مراجعه و معرفی نامه بستری به بیمارستان های طرف قرارداد را دریافت و از این خدمت بهره مند شوند.
افزون براین، بیمه گذاران برای دریافت آخرین اطلاعات شعب پرداخت خسارت خودورمی توانند باشماره های ۰۹۱۲۳۱۵۴۲۷۸-۰۹۱۲۴۱۰۸۱۰۴-۰۹۱۲۳۲۶۱۷۵۲-۰۹۱۲۶۸۹۲۰۰۴تماس حاصل نمایند.
به گزارش ایرنا، همچنین کارشناسان درمان این شرکت در مرکز پاسخگویی و رسیدگی به امور درمان پاسخگوی متقاضیان درشماره های ۸۸۷۲۳۱۹۰ تا ۵ و شماره ۰۹۱۹۸۱۱۴۲۱۲ هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی بیمه ایران؛درهمین راستا، فهرست شعب اصلی پرداخت خسارت درشهر تهران نیز شامل مرکز پرداخت خسارت بعثت، بزرگراه بعثت جنب انبار روغن نباتی تلفن: ۵۵۳۰۲۹۱۲ تا ۱۴ مرکز پرداخت خسارت شعبه ممتاز شرق ،سه راه تهرانپارس، ابتدای جاده آبعلی تلفن:۷۷۸۸۳۱۸۳ و ۶ مرکز پرداخت خسارت شعبه ممتاز غرب ، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص جنب بانک تجارت تلفن:۴۴۱۹۵۸۳۱ تا ۶ مرکز پرداخت خسارت مجتمع دکتر فاطمی، خیابان فاطمی روبه روی وزارت کشور تلفن: ۸۸۹۸۸۹۱۴ تا ۱۷ است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.