همسر متهم به قتل پرده از قتل سوم شوهرش برداشت

گردآوری توسط گروه وب گردی سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در شنبه, ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲ در دیگه چه خبر
همسر متهم به قتل پرده از قتل سوم شوهرش برداشت

 روز چهارم مرداد‌ماه جسد راننده آژانسی در اطراف بزرگراه آزادگان کشف شد. او با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و معلوم نبود چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای او را به قتل رسانده است.

 

با این حال تجسس‌های کارآگاهان برای شناسایی قاتل ادامه یافت تا اینکه آنها هفته گذشته به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد عامل این جنایت جوانی ۲۳ساله به نام مجید است که در شهرک ولیعصر سکونت دارد. به این ترتیب وی بازداشت شد و به قتل راننده آژانس اعتراف کرد اما این پایان اعترافات او نبود چرا که وی اقرار کرد یک روز قبل نیز دختر جوانی را پشت دیوار مرکز شماره‌گذاری خودرو در حوالی بزرگراه آزادگان به قتل رسانده و جسدش را سوزانده است.

وقتی مأموران خانه متهم به قتل را بازرسی کردند روی میز آرایش همسرش ظرفی را کشف کردند که داخل آن ۲گوش انسان بود. تحقیقات بیشتر نشان داد گوش‌ها متعلق به همان دختری است که وی در بزرگراه آزادگان به قتل رسانده‌است. به این ترتیب مجید تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: نخستین مقتول راننده آژانس و از دوستانم بود. من از او ۶۰۰هزار تومان طلب داشتم اما او پولم را پس نمی‌داد و به همین دلیل وی را به قتل رساندم.

وی ادامه داد: قتل دوم را روز ۲۳آذر مرتکب شدم. ماجرا از این قرار بود که من از مدتی قبل با دختری جوان آشنا شده بودم اما می‌خواستم به این ارتباط پایان دهم اما دختر جوان تهدید کرد که همه‌‌چیز را به همسرم می‌گوید. با او در کشمکش بودم که فهمیدم با همسرم تماس گرفته و همه‌‌چیز را گفته است. از آن روز به بعد همسرم از خانه قهر کرد و گفت دیگر برنمی‌گردد مگر اینکه گوش دختر جوان را برایش ببرم. من هم آن دختر را به قتل رساندم و گوش‌هایش را بریدم و جنازه را به آتش کشیدم. در ادامه برای اینکه همسرم به خانه برگردد گوش‌های دختر را داخل الکل انداختم تا به همسرم نشان دهم اما دستگیر شدم.

  • اظهارات همسر متهم

به‌دنبال اعترافات قاتل مخوف، مأموران، همسر وی را نیز بازداشت کردند و او در تحقیقات پرده از سومین قتل شوهرش نیز برداشت. او گفت: مدتی قبل شوهرم به خانه آمد و وسایل شخصی مثل موبایل، باند پخش صوت خودرو، کیف جیبی و… مردی را با خودش آورد. من عکس صاحب وسایل را در داخل موبایلش دیدم اما شوهرم می‌گفت که این فرد یکی از دوستانش است و او می‌خواهد با وی شوخی کند، اما مدتی بعد در کوچه اعلامیه ترحیم و حجله یکی از اهالی محله‌مان را دیدم که کشته شده بود. عکس همان کسی بود که شوهرم وسایلش را با خود به خانه آورده بود. وقتی از او درباره این ماجرا پرسیدم، گفت که زورگیران هنگام سرقت وسایل دوستش، او را به قتل رسانده‌اند. وقتی آن ماجرا را با خودم مرور کردم به این نتیجه رسیدم که شوهرم قاتل اوست.

اعتراف به سومین جنایت

اظهارات همسر متهم ابعاد پرونده را گسترده‌تر کرد چرا که نشان می‌داد مجید مرتکب قتل‌های سریالی شده است. با وجود این، هنوز او به سومین قتل اعتراف نکرده بود تا اینکه با ادامه تحقیقات مجید سرانجام به قتل دوستش به‌عنوان سومین قربانی اقرار کرد. او در تازه‌ترین اعترافاتش گفت: با دوستم بر سر باند پخش صوت خودرو دچار اختلاف شدم. چند مرتبه با او صحبت کردم اما فایده‌ای نداشت تا اینکه نقشه قتل‌اش را طراحی کردم و یک روز او را در محل خلوتی با چاقو به قتل رساندم و اموالش را سرقت کردم. بعد در محله شایعه شد که زورگیران او را کشته‌ و اموالش را سرقت کرده‌اند.براساس این گزارش، هم‌اکنون قاتل مخوف در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او برای افشای سایر جرائم احتمالی‌اش ادامه دارد.



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.