همه باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنیم

۲۱ام بهمن ،

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین فشار بر روی مردم مشکلات اقتصادی است، گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران دربارهٔ حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و پیام آن برای دشمنان گفت: من از حضور هوشندانه و با بصیرت مردم ایران در راهپیمایی تشکر می‌کنم، براساس اطلاعات به‌دست آمده حضور مردم در تمامی شهرها چشمگیر بوده و در شهر مقدس قم هم جمیع مردم حضور یافتند.

وی افزود: مردم قم از ابتدای انقلاب در صحنه‌های گوناگون نقش پیشروی ایفا کردند و در تمامی عرصه‌های انقلاب حضوری پرشور و گسترده داشتند.

لاریجانی همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص تأثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر تحقق اهداف انقلاب اسلامی، گفت: وجه اول حضور مردم در راهپیمایی اعلام قدردانی و پاسداشت دستاوردهای انقلاب است و از آنجا که انقلاب ما مردمی است هر چه حضور مردم بیشتر باشد اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

وی در ادامه به وجه دوم حضور مردم در صحنه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کشورهای جهان به حرکت مردم ایران و حضور آنها در راهپیمایی نگاه می‌کنند و می‌بینند که آیا حضور مردم نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده است یا کمتر؟

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه دشمنان ما حضور مردم در صحنه را معیاری برای افزایش یا کاهش شیطنت‌هایشان قرار می‌دهند، تصریح کرد: هر قدر مردم بیشتر در صحنه حاضر باشند، آنها می‌فهمند که باید از شیطنت‌های خود دست بردارند.

لاریجانی همچنین اظهار داشت:  حضور مردم در عرصه‌های گوناگون به این معناست که فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تأیید مردم است، مسئولان نیز باید پیام حضور مردم در راهپیمایی را به عنوان همبستگی ملت با رهبری درک کرده و همّتشان باید صرف حل مشکلات معیشتی مردم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین فشاری که روی مردم است، فشار مشکلات اقتصادی است و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.