همه باید در مقابل رای ملت و در مقابل قانون تمکین کنند

۱فروردین ۱۳،

… به گزارش ایسنا، رهبر معظم انقلاب در ادامه بیانلت خود در مشهد مقدس با تاکید بر این‌که «آن‌چه ملاک عمل است، رای ملت است» فرمودند: همه باید در مقابل رای ملت و در مقابل قانون تمکین کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به وقایع بعد از انتخابات سال ۸۸، اظهار کردند: وقایع بعد از انتخابات سال ۸۸ هم از همین مساله ناشی شد که کسانی نخواستند به رای مردم تمکین کنند. آن‌چه که اکثریت تصمیم گرفته‌اند، باید به همان تمکین شود. نباید ملت را به شورش خیابانی دعوت کرد. مردم در مقابل این‌گونه حوادث خواهند ایستاد.

ایشان ادامه دادند: ملت بداند رییس‌جمهور آینده باید امتیازات رییس‌جمهور فعلی را داشته باشد، منهای ضعف‌های امروز. رییس‌جمهور هر دوره باید امتیازهای کسبی رییس‌جمهور دوره قبلی را داشته باشد و ضعف‌های آن را نداشته باشد.

ایشان تاکید کردند: رییس‌جمهور امروز و رییس‌جمهور آینده قوت‌ها و ضعف‌هایی دارند، همه ما همین‌طور هستیم. اما رییس‌جمهور آینده باید تلاش کند آن‌چه را که قوت رییس‌جمهور فعلی است، داشته باشد و آن‌چه که نقاط ضعف است، از خود دور کند. به این ترتیب در دولت‌هایی که پشت سر هم می‌آیند، رو به پیشرفت خواهیم بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به این‌که «کشور ایران و ملت ایران بزرگ و با عظمت می باشند» فرمودند: هرکه می‌آید باید با عقل جمعی و تدبیر باشد. در کشور مسائل فراوان وجود دارد. مشکلات بر سر راه ملت است و کسانی که انتخاب می‌شوند باید با اعتماد به مردم پیش بروند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.