همه با عشق برای مقاومت خواندند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

شب آخر کنسرت‎های پاپ در برج میلاد/

شب قبل ۲۵ مرداد ، سومین و آخرین شب جشنواره موسیقی مقاومت با روی صحنه رفتن خوانندگان پاپ در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت، شب قبل ۲۵ مرداد ، سومین و آخرین شب جشنواره موسیقی مقاومت با روی صحنه رفتن خوانندگان پاپ در برج میلاد تهران برگزار شد.

مهمانان ویژه شب قبل در سالن همایش های برج میلاد، علیرضا پاشایی؛ سپرست دفتر موسیقی، حمید قبادی مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد گلریز دبیر پنجمین جشنواره موسیقی مقاومت و غلام کویتی پور مداح پیشکسوت کشورمان بودند.

در میان سالن هم چهره های آشنایی از هنرمندان کشور دیده می شد که از میان آنها می توان به چهره‌هایی چون محمد رضا فروتن، علیرضا غفاری، امیر تفرشی، میلاد نیکزاد، صدرالدین حسین خوانی، بهرنگ بهادر زاده و بهنام صفاریان اشاره کرد.

در ابتدای این برنامه مهدی پاشایی به روی صحنه آمد و قطعه “یکی هست” را با همراهی حاضران و گروه موسیقی که رهبریش را محمد رضا عقیلی بر عهده داشت اجرا کرد. اجرای پاشایی با استقبال حاضران در سالن رو به رو شد.
حنجره من یک معجزه است!

دومین خواننده ای که به اجرای برنامه پرداخت محمد علیزاده بود که در میان استقبال فراوان تماشاگران قطعه “من از عشق بارون به دریا زدم” را خواند.علیزاده هنگامی که بر روی سن بود خطاب به تماشاگران گفت: من امشب اینجا هستم تا یکی از معجزات خدا را به شما نشان دهم(اشاره علیزاده به حنجره اش بود!)

قطعات دیگری که علیزاده در شب قبل خواند ” هواتو کردم” و “این اولین باره” بود.

خلیج تا ابد ایرانی من

مهدی یغمایی سومین خواننده ای بود که به روی صحنه آمد و قطعه ای را با نام “خلیج تا ابد ایرانی” برای خلیج فارس خواند. “خاطره” دومین قطعه یغمایی بود که موضوع این قطعه دفاع مقدس بود. “حس می کنم تورو” آخرین قطعه ای بود که یغمایی اجرا کرد.

مهدی یراحی خواننده دیگری بود که به روی صحنه آمد و کار خود را با خواندن قطعه “سازش” تیتراژ پایانی سریال ماه عسل، آغاز کرد. یراحی در صحبت هایی گفت: بسیار خوشحالم که به مناسبتی بزرگ در اینجا هستم و به یاد شهدا و جانبازان برای شما برنامه اجرا می کنم.

قطعه “منو رها کن” آخرین قطعه ای بود که یراحی برای حاضران اجرا کرد.

برای مجوز نخواندم

ایلیا منفرد با گیتارش به روی صحنه آمد و آهنگ “گل ارکیده” را که قدمتی ۱۶ ساله دارد، برای حاضران خواند. نکته جالب دربارهٔ اجرای این قطعه همراهی حاضران برای خواندن این قطعه خاطره انگیز بود.

منفرد در سخنانی گفت: راحتی و امنیت امروز را مدیون کسانی هستیم که جانشان را برای میهن نثار کردند و مرزهای کشور ما را برای همیشه بیمه کردند.

وی دربارهٔ قطعه ای که برای مقاومت اجر کرد اظهار کرد: من این قطعه را برای پدرم ساختم چون پدرم جانباز است و تمام قد به این موضوع افتخار می کنم. هرگز این قطعه را برای گرفتن مجوز نخوانده ام چون اعتقاد قلبی به این قطعه دارم.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.