همه تقابل های مایلی کهن و پرسپولیس / کاپیتان ۳ جامه دوباره به دایی رسید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد مایلی کهن کاپیتان اسبق سرخپوشان پایتخت برای پانزدهمین بار در دوران مربیگری اش مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، این بار با تیم صبای قم.

به گزارش ممتاز؛ این مربی در سال‌های قبل با تیمهای شهرداری تبریز، سایپا کرج، فولاد خوزستان و گهر لرستان مقابل پرسپولیس صف آرایی کرده است و در ۱۴ بازی موفق به کسب یک برد، ۷ تساوی و ۶ شکست شده است. تنها برد مایلی کهن مقابل پرسپولیس در فصل ۸۸ لیگ برتر بود که با تیم سایپا ۲- صفر پرسپولیس را با مربیگری علی دایی برد. او فصل قبل با تیم گهر لرستان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در نهایت ۳-۲ باخت.

محمد مایلی کهن سرمربی تیم صبای قم از سال ۵۵ تا ۶۸ طی ۱۴ سال حضور در پرسپولیس ۲۲۲ بار پیراهن این تیم را پوشید و ۱۵ گل نیز به ثمر رسانید. مایلی کهن که همیشه شماره ۱۴ پرسپولیس را بر تن می کرد، یک رکورد ویژه نیز دارد: او تنها کاپیتان تاریخ پرسپولیس است که در یک فصل ۳ جام قهرمانی را بالای سر برده است. پرسپولیس با کاپیتانی محمد مایلی کهن در سال ۱۳۶۶ سه جام باشگاههای تهران، جام حذفی تهران و جام حذفی کشور را فتح کرد. مایلی کهن در پرسپولیس به عنوان دستیار و مدیر فنی و مدتی نیز به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس فعالیت کرده است، اما هرگز موفق نشده به عنوان نفر اول کادر فنی این تیم روی نیمکت بنشیند. محمد مایلی کهن در ابتدای این فصل تا یک قدمی نیمکت پرسپولیس نیز پیش آمد اما در نهایت مدیریت باشگاه پرسپولیس علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.