همه جریانهای مشروع انقلاب در انتخابات سال آینده شرکت می‌کنند

۱۵م دیماه ،

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت:انتخابات ریاست جمهوری آینده بدون شک با حضور گسترده مردم برگزارمی‌شود و همه جریانهای مشروع انقلاب در این انتخابات شرکت کرده و مشکلی از جهت مشارکت سیاسی مردم نداریم.

کاظم انبارلویی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به برخی اشخاص که مدعی این می باشند که حضور حداکثری مردم در انتخابات با شرکت همه جناح‌ها میسر است ،اظهار داشت:بی‌تردید انتخاباتی پرشور و گسترده است که همه جریانهای “مشروع  انقلاب” در آن حضور داشته باشند.

 عضو حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد : اگر منظور از شرکت همه جریانها،اصلاح‌طلبان هستد ،باید عنوان کرد که این جریان باید  تکلیف خود را با نهادهای قانونی و مردم به عنوان جریانی مشروع و قانونی روشن کند.

وی در ادامه افزود :این تصور که  حضور حداکثری در انتخابات به حضور اصلاح‌طالبان بستگی دارد، درست نیست،چون در انتخابات مجلس نهم که بخشی از جریان اصلاح‌طلب حضور نداشتند ،شاهد حضور گسترده مردمی  و مشارکت بالای ۶۰درصدی بودیم.

 عضو حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد :انتخابات ریاست جمهوری آینده بدون شک با حضور گسترده مردم برگزارمی‌شود و همه جریانهای مشروع انقلاب در این انتخابات  شرکت می‌کنند و مشکلی از جهت مشارکت سیاسی مردم نداریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.