همه دانش آموزان روستاهای فیروزکوه از نعمت معلم برخوردار شدند

ˈیعقوب ایمانیˈ در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا شرق استان تهران، اظهارداشت: حد نصاب دانش آموزان در یک کلاس درس، هفت نفر است و در ۱۰ روستای شهرستان کلاس های زیر حد نصاب داریم.

وی با بیان اینکه به این مدارس معلم رسمی تعلق نمی گیرد، افزود: در طرح روستا مرکزی با انتقال دانش آموزان توسط سرویس به مدارس سایر نقاط و استفاده از مربیان تازه بازنشسته شده، این مشکل بطور کامل مرتفع شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: چهار نیروی خواهر نهضتی در سطح مدارس شهرستان فعالیت می کنند، اما به دلیل دوری راه و صعب العبور بودن روستاها، مواجهه با برف و کولاک شدید در فصل سرما و احتمال بسته شدن مسیرهای مواصلاتی روستایی، اعتبارات استفاده از نیروهای بازنشسته در این مناطق برای شهرستان کماکان ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح کلاس های مدارس روستاهای ˈدردهˈ، ˈپیردهˈ و ˈمهنˈ در روستای ˈسرانزاˈ، کلاس های ˈانزهاˈ و ˈدهگردانˈ در روستای ˈزرین دشتˈ، کلاس های ˈآسورˈ، ˈنجفدرˈ، ˈوزناˈ و ˈزرمانˈ در شهر ˈارجمندˈ و روستای ˈمحمود آبادˈ به شکل مستقل برگزار خواهند شد که در این زمینه از توانمندی ها و تجربیات شش دبیر استفاده می شود.

تهرام/۸۱۴۲/۱۴۵۷/

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.