همه شرط و شروط انتخاباتی آقای بازگشت!

رئیس دولت اصلاحات بار دیگر به طور علنی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شرط گذاشت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سیدمحمدخاتمی برخلاف عملکرد چندین ساله اش این بار به طور علنی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شرط گذاشت.

بر اساس اخبار منتشر شده مبنی بر کاندیدای شدن سید محمد خاتمی؛ مرد ابا شکلاتی اصلاحات در تازه ترین اظهار نظر خود درباره حضور و یا عدم حضور برای کاندیدای شدن در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که سال آینده برگزار می شود گفته است که تحت هیچ گونه شرایطی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کاندیدا نخواهد شد.

خاتمی در ادامه اظهارات خود آورده است که فعالیت های سیاسی وی تنها برای آزادی زندانی های سیاسی ،باز شدن فضای کشور و گذر از فضای امنیتی و آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌های غیردولتی است و هیچ دغدغه‌ای برای حضور در قدرت و به ویژه به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ندارد.

گفتنی است تازه ترین اظهارات رئیس دولت اصلاحات که فعالیت سیاسی خود را  به آزادی تشکل های غیر قانونی و همچنین آزادی مجرمین امنیتی دانسته است نشانگر آن است که برخلاف عملکرد وی در این چند سال که آشکارا برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور شرط و شروط می گذاشت  در برابرپاسخ صریح و قاطع مسئولان و نزدیکانش برای بازگشت آرام و بدون هزینه به صحنه سیاسی کشور این بار سعی کرده است به صورت غیر مستقیم حضور خود را در عرصه سیاست کشور را همراه با آزادی مجرمین سیاسی و امنیتی، به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل کند.

این ادعا “ دغدغه  من آزادی زندانیان سیاسی، باز شدن فضای کشور و گذر از فضای امنیتی و آزادی فعالیت احزاب و تشکل‌های غیردولتی است و هیچ گونه برنامه ای برای کاندیدا شدن در اتخابات ریاست جمهوری ندارم  در حالی  گفته می شود  که در هفته های اخیر حتی کمپین دعوت از وی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.