همه فیلم های عیدفطر از فردا اکران می شوند

همه فیلم های عیدفطر از فردا اکران می شوند

همه فیلم های عیدفطر از فردا اکران می شوند

حبیب کاوش گفت: فیلم های عیدفطر به صورت قانونی باید از امروز اکران می شدند اما به دلیل مشکلاتی این اتفاق رخ نداد اما از امروز برخی از فیلم ها و از فردا همه فیلم های عیدفطر اکران می شوند.

منبع : خبرگزاری سینمای ایران

تاریخ : چهارشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۵:۱۴

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: زمانی که اعلامیه ای در پاسخ به عملکرد فراقانونی حوزه هنری منتشر کردیم همه داد و بیداد راه انداختند که چرا شورای صنفی حتاکی کرده است در حالی که توجهی به دلیل صدور این اعلامیه نداشتند.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی هم همان افراد جمله ای از سید ضیاء هاشمی را بهانه کرده اند تا پوششی برای عملکرد فراقانونی و اعمال قدرت غیرقانونی حوزه هنری و شهرداری داشته باشند. متاسفانه دوستان به جای پرداختن به دلیل به معلول می پردازند به دور از این نکته که تا زمانی که حوزه هنری به قانون تمکین نکند این روند ادامه دارد.
کاوش با بیان این که روی مواضع خود ایستاده اند، تصریح کرد: تا رگ گردن خود در مقابل اقدامات فراقانونی مقابله می کنیم. ما با همه تهیه کنندگان فیلم های اکرانی عیدفطر صحبت کردیم و در مقابل کارهای غیرقانونی خواهیم ایستاد.
وی با یادآوری سکوت شورای صنفی به خواست وزیر ارشاد در اتفاقات دو ماه گذشته اظهار کرد: در آن زمان به خواست وزارت ارشاد سکوت کردیم اما از فردای آن روز باز هم پافشاری های حوزه هنری ادامه یافت و حالا برای دومین بار حوزه هنری به سمت دریافت کمک از وزارت ارشاد رفته است و این قانون شکنی ها ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورای صنفی نمایش با تاکید بر توجه به علت تصمیمات شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: اتاق فکری با حضور همایون اسعدیان، منوچهر محمدی و سید هادی منبتی شکل گرفته است که با تصمیم گیری های خود بر سر عقایدشان پافشاری می کنند و به اختلافات دامن می زنند.
وی تاکید کرد: اگر شهرداری از تصمیمات خود منصرف نشود سوءاستفاده هایی که به واسطه پردیس های خود از بیت المال مردم دارد را افشا می کنیم.

کد خبر: ۴۵۰۸۵

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.