همه ماشین های رونالدو +تصاویر

 همه ماشین های رونالدو +تصاویر

همه ماشین های رونالدو +تصاویر

ممتازنیوز: کریستیانو رونالدو تنها عشق گل زدن و شناگری و ورزش ندارد، بلکه یکی از اصلی‌ترین تفریحات او خرید خودروهای لوکس و ویراژ دادن با آنها در خیابان به حساب می‌‌آید.

البته این ستاره فوتبال آنقدرها وقت برای خیابان‌گردی با ماشین‌های لوکسش ندارد. ولی به هر حال از نگاه کردن به پارکینگ خودروی خود که در آن ۱۹ خودروی سوپر لوکس قرار دارد لذت می‌برد. اصلا مگر کسی هست که این تعداد خودروی گران‌قیمت داشته باشد و از ایستادن و نگاه کردن آن لذت نبرد؟!
او از سال ۲۰۰۶ که آرام آرام به یک فوق‌ستاره فوتبال تبدیل شد به همان اندازه هم به خرید خودروهای لوکس روی آورد. اولین خودرویی که در آن سال چشمش را گرفت یک دستگاه بی‌ام‌و M6 به قیمت ۱۰۲ هزار دلار بود.
این مدل بی‌ام‌و جزو لوکس‌ترین تولیدات این شرکت آلمانی به حساب می‌آید که کمتر کسی سراغ خریدش می‌رود. زیرا به گفته بی‌ام‌و آنها این خودرو را برای آدم‌های خاص طراحی کرده‌اند و چه کسی خاص‌تر از کریستیانو رونالدو!
البته علاقه‌مندی رونالدو به داشتن خودروهای لوکس به همین‌جا ختم نشد و او تصمیم گرفت که هر سال یک، دو و یا حتی سه خودروی لوکس خریداری کند. همین هم شد که او تا به امروز سالانه دو تا سه بار دست به خرید خودرویی سوپرلوکس می‌زند که خرید آن تنها از پس ستاره‌ها بر می‌آید.
به نوشته اقتصاد ایران، او تنها در سال ۲۰۰۷ سه خودروی لوکس دیگر خرید. بنتلی GTC، مرسدس بنز سری ۶ اسپرت‌ کوپه و پورشه کاین سه خودروی لوکسی بودند که این ستاره فوتبال در سال ۲۰۰۷ اقدام به خرید آن کرد. قیمت این خودروها به ترتیب ۱۹۵ هزار دلار، ۵۵ هزار دلار و ۷۰ هزار دلار بود.
سال ۲۰۰۸ او یک فراری ۵۹۹، یک فراری F430 و یک آودی Q7 خرید! قیمت این خودروها ۳۱۰ هزار دلار، ۳۰۰ هزار دلار و ۵۰ هزار دلار بود.
سال بعد از آن اما رونالدو سنت‌شکنی کرد و چهار خودرو به نام‌های پورشه ۹۱۱، بنتلی GT، آودی R8 و آودی RS6 خرید که قیمت‌هایی برابر با ۱۰۱ هزار دلار، ۲۰۲ هزار دلار، ۱۵۰ هزار دلار و ۸۰ هزار دلار داشتند.
او در سال ۲۰۱۱ یک مازراتی گراندکابریو با قیمت ۱۴۰ هزار دلار و یک فراری ۵۹۹ دیگر خرید تا قیمت جمعی خودروهای خود را بالاتر ببرد و پارکینگ خودروهای سوپرلوکس خود را شلوغ‌تر کند.
پس از آن تاریخ او تا به حال یک لامبورگینی آون‌تادور به قیمت ۳۱۸ هزار دلار، یک پورشه کاین توربو به قیمت ۱۰۰ هزار دلار، یک مرسدس بنز C220 به قیمت ۴۶ هزار دلار، یک بوگاتی ویرون به قیمت ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار ،یک استون مارتین DB به قیمت ۲۰۰ هزار دلار و یک رولزرویس فانتوم با قیمت ۴۰۰ هزار دلار خریداری کرده‌است.
گفتنی‌است گران‌ترین ماشین او بوگاتی ویرون یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری‌اش به حساب می‌آید.
یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که او در پارکینگش ۱۹ خودروی سوپر لوکس دارد که قیمت جمعی آنها به حدود ۵ میلیون دلار می‌رسد. شاید آنچنان بی‌راه نباشد اگر بگوییم در میان فوتبالست‌ها او شلوغ‌ترین پارکینگ خودروهای سوپر لوکس‌ را دارد.


پرشین خودرو | RSS

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد فرجی:

    ماشین لامبورگینی که بهترین ماشین جهان است ندارد واقعا رونالدو بهتر از مسی است

  2. غلام دستان:

    عالی بودن دسسسسسسسسسسسسسستت درد نکنه بیشتربذارید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.