همه مسئولان برای میزبانی هرچه بهتر مسابقات انتخابی بوکس آماده اند

۰۵اردیبهشت،

امیر بری گفت: همه مسئولان اعم از هئیت بوکس، شهردار و اداره کل ورزش برای میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان آماده اند.

امیر بری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه توانستیم میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان را بر عهده بگیریم.

وی افزود: این مسابقات در سالن ۶ هزار نفری مجموعه انقلاب برگزار می گردد که ورزشکاران از ۱۴ اردیبهشت به زنجان آمده و از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت این مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

بری ادامه داد: تیم زنجان به صورت کامل و با ۱۰ بوکسور در این رقابت ها شرکت می کند. البته هنوز تیم ۱۰ نفره ما کامل نشده و مسابقات همچنان ادامه دارد و در روز شنبه اسامی تیم شرکت کننده در مسابقات را اعلام خواهیم کرد.

وی بیان داشت: مشکلات مالی همیشه وجود داشته است اما به هرحال تصمیم گرفتیم علیرغم وجود مشکلات مالی میزبان شویم. اما مسئولان قول مساعدت و همکاری را داده اند. علاوه بر کمک فدراسیون، شورای شهر و شخص جناب شهردار و هم چنین اداره کل نیز به ما کمک خواهند کرد. همچنین آقای بهرام خانی رئیس هیئت بوکس نیز از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.

دبیر هیئت بوکس زنجان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات باشیم و بوکسوران استان نیز عملکرد خوبی داشته باشند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.