همه نکاتی که باید درباره مایکروسافت آفیس ۲۰۲۴ بدانیم

جمعه ۳۰ تیر – ۱۲:۴۳:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

همانطور که می‌دانید امروز مایکروسافت در کنفرانس خودش از نسخه ۲۰۲۴ بسته مشهور و محبوب آفیس پرده‌برداری کرد.به گزارش خبرگزاری آریا ، از ویژگی‌های این آفیس به صورت خلاصه می‌توان به پشتیبانی از صفحه لمسی، استفاده از فضای ابری، سازگاری بهتر با ویندوز ۸، قابلیت‌های اجتماعی و محیط به سبک مترو اشاره کرد. آفیس در حال حاضر توسط بیش از ۱ میلیارد نفر از سراسر دنیا استفاده می‌شود و نسخه جدید نسخه چهاردهم آفیس می‌باشد که البته به علت حذف نام Office 13 این آفیس Office 15 لقب گرفته است. در ادامه به ویژگی‌های این نسخه جدید و سوالات رایجی که ممکن است درباره آن داشته باشید می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.
نسخه جدید آفیس را شاید بتوان مانند آپدیت از نسخه ۲۰۰۷ به ۲۰۱۰ یک آپدیت نسبتاً جزئی قلمداد کرد که در نگاه اول شاید بزرگترین تغییر آن را در آیکن‌های جدید مجموعه و نرم‌افزارهای Word ،PowerPoint ،Excel و … ببینید. این آیکن‌ها مانند آیکن جدید ویندوز ۸ ساده و تک‌رنگ و کمی زاویه‌دار طراحی شده‌اند تا با تفاوت اندک ظاهری خود نرم‌افزارها بیشتر با محیط مترو شکل ویندوز ۸ سازگار باشند.
از آنجایی که آفیس جدید برای طراحی با صفحات لمسی و به خصوص تبلت‌های Surface مایکروسافت طراحی شده است تغییرات کوچکی بر روی محیط انجام شده تا کار با انگشت را آسان‌تر کند هرچند که هنوز هم به نظر برخی قسمت‌ها جای کار بیشتری دارد.
 نسخه‌های آفیس آفیس ۲۰۲۴ در سه نسخه برای Windows و OS X عرضه خواهد شد که هر کدام دارای نرم‌افزارهای Word، PowerPoint، Excel، Outlook  Publisher و Access به اضافه موارد زیر هستند: Office 365 Home Premium: همراه با ۲۰ گیگابایت فضای SkyDrive و ۶۰ دقیقه تماس Skype در ماه با هر نقطه از جهان Office 365 Small Business Premium: شامل Email با امکانات بالاتر، تقویم مشترک، امکانات وب‌سایت و کنفرانس وب HD Office 365 ProPlus: شامل قابلیت‌های و امکانات پیشرفته Business و مدیریتی در فضای ابری نسخه های RT برای تبلت: دو نسخه Home و Student برای تبلت‌ها به همراه OneNote  آفیس را روی چند دستگاه می‌توان نصب کرد؟ هر لایسنس آفیس ۳۶۵ را می‌توانید بر روی ۵ دستگاه مختلف نصب کنید. نسخه نهایی کی عرضه می‌شود؟ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما پیش‌بینی می شود نسخه نهایی همراه با نسخه نهایی ویندوز ۸ در پاییز عرضه شود. قیمت نسخه اریجینال چقدر است؟ این مورد هم هنوز اعلام نشده اما می‌توانید فعلاً از نسخه رایگان آزمایشی استفاده کنید.  آیا آفیس ۳۶۵ با iOS سازگاری خواهد داشت؟ هنوز خیر، اما نسخه تحت وب این آفیس بر روی iPad و iPhone عمل خواهد کرد. بعلاوه نرم‌افزارهای OneNote به زودی نه تنها بر روی iOS بلکه Android و Symbian نیز ارائه خواهند شد. سیستم مورد نیاز برای آفیس ۲۰۲۴ در ویندوز چیست؟ ویندوز ۷ یا ۸ برای PC و Windows RT برای تبلت آیا آفیس جدید بر روی گوشی ها کار می کند؟ بله ویندوزفون از آفیس از طریق SkyDrive پشتیبانی می کند، هرچند که هنوز مشخص نیست امکانات این نسخه در چه سطحی است. از کجا می توانم نسخه آزمایشی Preview را دانلود کنم؟ ابتدا یک اکانت Windows Live ایجاد کنید و سپس به این لینک مراجعه کرده و Sign Up را بزنید و مراحل را ادامه دهید. یک فایل ۴۸۷ کیلوبایتی را دانلود خواهید کرد که از طریق آن می توانید دانلود آفیس را شروع کنید.
منبع : فارنت

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۰۱۲۴۳۰۸۱۲۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.