همه چیز درباره طب اسلامی و راهنمای درمان در خانه

گنجینه ارزشمند «دائره ‌المعارف بزرگ طب اسلامی» شامل مسائل گیاهان دارویی، گیاه درمانی، طب سنتی و طب اسلامی بوده و مباحث مختلفی را در این خصوص در اختیار پزشکان و متخصصان این فن قرار داده است.

از ویژگی های کتاب می توان به استفاده از آیات و روایات در زمینه طب و همچنین تطبیق دانش پزشکی نوین با طب قدیم، معرفی بیش از ۱۰۰۰ گونه گیاهی و سهولت در جستجوی گیاهان به ترتیب حروف الفبا اشاره کرد. همچنین این مجموعه ارزشمند مورد توجه بزرگترین دانشمندان اسلامی و دیگر کشورهای جهان قرار گرفته و با توجه به مطالب عمیق در آن، مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز می باشد.

«گیاهان دارویی، گیاه درمانی، طب سنتی، طب اسلامی، بهداشت و پیشگیری از بیماری ها در اسلام، اخلاق پزشکی، طبیب معنوی، اعترافات و پیشنهادات، راهنمای درمان طبیعی در طب اسلامی، گیاهان- داروی طبیعی انسان، دفاع از طب اسلامی و سنتی، نبض-فصد و اخلاط، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و دندان، طب و طبیعیات، علائم و نشانه های امراض، امراض چشم و دهان، امراض قلب، امراض معده، امراض کلیه و مثانه و مجاری ادرار، امراض پوست، تشریح و کالبدشناسی و بیماری های جنسی زنان» از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه وجود دارد.

دائره‌المعارف بزرگ طب اسلامی بالغ بر پنج هزار صفحه با قیمت یکصد و سی هزار تومان روانه بازار نشر شده و مورد استقبال جمع کثیری از جامعه محترم پزشکی، مراکز تحقیقاتی و انجمن های پزشکی کشور قرار گرفته است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب کافیست با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.