همکاری افشار، مشایخی و تهرانی در ˝داستان سیاوش˝

۱۹م آذر ،

بازیگر و مدرس کارگاه‌های ˝پیکره زنده˝ و حرکات فرم از ایفای نقش در نمایش ˝داستان سیاوش˝ به کارگردانی حمیدرضا افشار و آهنگسازی نادر مشایخی خبر داد.

عاطفه تهرانی دربارهٔ فعالیت های جاری خود در حوزه نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “داستان سیاوش” با نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا افشار و با حضور نادر مشایخی در مقام آهنگساز در بخش ویژه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه می‌رود و من در نقش “سودابه” ظاهر می شوم و طراحی حرکات فرم نمایش هم بر عهده ام است. البته این اثر ترکیبی از موسیقی و حرکات فرم است.

وی در ادامه به همکاری خود با نوید هدایت پور در دو نمایش اشاره و تصریح کرد: در نمایش “داستان سیاوش” نوید هدایت پور هم در کنار من به ایفای نقش می پردازد و البته در یک نمایش دیگر هم من به اتفاق ایشان کارگردانی مشترکی خواهیم داشت.

تهرانی دربارهٔ نمایش فوق گفت: اثر “وقتی وودی آلن مادام بوآری را ترجیح می دهد” هم با کارگردانی و بازی مشترک من و نوید هدایت پور در جشنواره فجر به روی صحنه می رود.

وی دربارهٔ متن “وقتی وودی‌آلن مادام بوآری را ترجیح می دهد” توضیح داد: این اثر نوشته سجاد افشاریان بوده و در ژانر کمدی تولید می گردد و من هم نقش مادام بوآری ایفا خواهم کرد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.