همکاری اینفور با آمازون برای عرضه راهکار ERP مبتنی بر فناوری پردازش ابری

۹
اردیبهشت

همکاری اینفور با آمازون برای عرضه راهکار erp مبتنی بر فناوری پردازش ابری

همکاران سیستم- شرکت اینفور که یکی از مهمترین عرضه کنندگان راهکارهای کسب و کار در جهان است، اخیراً برای عرضه راهکارهای خود از طریق فناوری پردازش ابری به همکاری با آمازون روی آورده است. شرکت اینفور از طریق خدمات تحت وب آمازون (aws) می‌تواند راهکارهایی مثل مدیریت ارتباط با مشتری (crm)، مدیریت منابع سازمانی (erp) و مدیریت دارایی‌های سازمانی (eam) خود را از طریق فناوری‌های پردازش ابری در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش وب سایت computerworld شرکت اینفور اظهار امیدواری کرده است عرضه این راهکارها از طریق فناوری پردازش ابری باعث افزایش کارایی و سرعت راه اندازی آنها شود و شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر اقبال بیشتری به آنها نشان دهند.

بر اساس این گزارش، یکی از مهمترین مزیت‌های این همکاری برای اینفور این است که می‌تواند بازارهای جدید آمریکای جنوبی، آسیا و اروپا را هدف محصولات و خدمات خود قرار دهد. همکاری این دو شرکت به اینفور اجازه می‌دهد راهکارهای خود را با استفاده از زیرساخت‌های شرکت آمازون عرضه کند که در ادبیات آی تی به این نوع همکاری «زیرساخت به مثابه خدمات» (iaas) می‌گویند. در این رویکرد سازمان‌ها و شرکت‌های کاربر برای استفاده از راهکارهای شرکت اینفور نیازی به نصب و راه اندازی زیرساخت‌های ویژه ندارند و فقط از طریق اینترنت می‌توانند از آنها استفاده کنند.

عرضه راهکارهای کسب و کار از طریق فناوری‌های پردازش ابری به کاربران اجازه می‌دهد از این راهکارها به صورت موقتی و برای اهداف کوتاه مدت خود نیز استفاده کنند.

گفتنی است شرکت اینفور که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده هم اکنون ۸۰ هزار نفر نیروی انسانی و بیش از ۷۰ هزار مشتری در سراسر جهان دارد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.