همکاری تاجر دوبی نشین با برادر دبیرکل

۱۱م دیماه ،

این روزها خبرها جالبی از فعالیت های یک جریان ناسالم در یک فدراسیون مشهور به گوش می رسد و البته، از نقش تاجر دوبی نشین که فراری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، این روزها، جریان ناسالمی در یک فدراسیون تحت تعقیب و مبارزه بعضی نهادها قرار گرفته است. همین نیز فشارها را بر آنها افزوده است؛ به گونه ای که به برگزاری جلساتی در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام کرده تا به ترفندهایی جهت خلاصی از این وضعیت دست پیدا کنند.
در این راستا، ایعاد تازهی از فعالیت های آنها به دست آمده است. البته، این فعالیت به خارج از مرزهای ایران مربوط می گردد و به شخصی فراری. این ماجرا مربوط به دوبی و تاجر مستقر در این کشور حاشیه خلیج فارس است.
این تاجر که این روزها فراری است و جرات حضور در ایران را ندارد، در حال انجام فعالیت های گسترده با برادر دبیر فدراسیون مشهور است. این دو سرمایه گذاری های گسترده ای در این شهر امارات متحده عربی داشته و در حال اقدامات دیگری نیز می باشند.
تاجر دوبی نشین و دبیرکل، فعالیت های قابل توجهی به همراهی سرمربی یک تیم رده پایه داشته و این روزها، دامنه تجارت آنها به قاره اروپا نیز گسترده شده است. این روابط است که سبب شده تا بعضی تصمیمات و انتصاب های عجیب در این فدراسیون، کشف شده و ریشه های آن کشف شود.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.