همکاری ساحل عاج با ایران خودرو

۰۷م آذر ،

سفیر کشور ساحل عاج در بازدید از خطوط رباتیک تولید ایران خودرو خواستار نوسازی و بازسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی این کشور با محصولات گروه صنعتی ایران خودرو شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، عبدالله سیسه در این بازدید گفت: ما برای دستیابی به توسعه و رفع فقر و مشکلات اقتصادی به شدت نیازمند کشورهای دیگر از جمله ایران هستیم چرا که معتقدیم جمهوری اسلامی براساس معیارهای انسانی و احترام متقابل برای برقراری روابط با کشورهای مختلف تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ساحل عاج علاقه‌مند به گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با ایران به خصوص در بخش خودروسازی است، افزود: تنوع محصول، تیراژ بالا، کیفیت خوب و به کارگیری نیروهای جوان و مجرب از جمله ویژگی‌های مهم ایران خودرو است.

سیسه خاطرنشان کرد: کشورم علاقه‌مند به همکاری با شرکت ایران خودرو است و امیدواریم با همکاری با این شرکت بتوانیم در مسیر رشد و توسعه صنعتی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: بازار ساعل عاج بازار بکری برای محصولات گروه صنعتی ایران خودرو است و ما از صادرات محصولات این گروه صنعتی به کشورمان استقبال می‌کنیم.

کشور ساحل عاج با حدود ۱۹ میلیون نفر جمعیت در غرب آفریقا واقع شده و پایتخت آن یاموسوکرو است که قبلا شهر آبیجان بود. تولید ناخالص داخلی این کشور ۳۲ میلیارد دلار است و روزانه یکصد هزار بشکه نفت تولید کرده و ذخایر غنی طلا در خاک این کشور وجود دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.