همکاری موتلفه با رئیس جمهور منتخب صمیمانه خواهد بود/ تعدد آرا سبب شکست اصولگرایان بود

۲۶خردادماه،

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: همکاری ما با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صمیمانه خواهد بود

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، حبیب الله عسگراولادی در حاشیه چهل و هشتمین سالگرد شهدای ۲۶ خرداد حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی جهتنکه با توجه به حمایت حزب موتلفه از علی اکبر ولایتی همکاری حزب شما با رئیس جمهور منتخب چگونه خواهد بود گفت: بنده چند روز پیش گفتم که هر کدام از این ۶ نفر و حتی دو نفری که جهت متمرکز شدن آرا کنار رفتند، اگر رئیس جمهور می‌شدند ما می‌توانستیم با آنان کار کنیم.
 
وی ادامه داد: بنده این ۶ نفر را به خوبی می‌شناسم و با آنان کار کرده‌ام؛ آنان صالح‌اند و اگر جهت مسئولیت انتخاب می‌شدند ما سیاه و سفید نداشتیم، بلکه همه صالح می باشند و در حال حاضر هم که حجت الاسلام والمسلمین روحانی رای آورده‌اند وی هم خیرالموجودین بوده که مردم ما به وی رای داده‌اند و همکاری ما با رئیس جمهور منتخب صمیمانه است.  
 
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به سوالی مبنی جهتنکه سبب شکست اصولگرایان را چه چیزی می‌دانید اظهار داشت: اصولگرایان چند کاندیدا داشتند که باید به یک نفر کاهش پیدا می‌کرد.  
 
وی در پاسخ به این که چرا ولایتی به میثاق ائتلاف سه گانه عمل نکرد تصریح کرد: باید از خود ولایتی سوال کنیم چرا که بنده وکیل مدافع وی نیستم اما از بعضی از استان‌ها خبر داده بودند که وی نفر اول است ولی این خبرها درست نبود.  
 
عسگراولادی با بیان اینکه ولایتی تصورش این بود که رایش بالا است، تصریح کرد: بنده روزهای آخر می‌خواستم وی را ببینم و بگویم که قالیباف از شما بالاتر است و کنار بروید اما ایشان را ندیدم.  
 
وی تاکید کرد: ولایتی با رئیس جمهور منتخب همکاری خواهد کرد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این که پیشنهاد شما به رئیس جمهور منتخب جهت تشکیل کابینه چیست گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید عقل را به کار گرفت و مشورت کنیم و حجت الاسلام والمسلمین روحانی هم مشورت‌ها را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.