همکاری ناصر چشم آذر و دانیال دادور در یک اثر

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

قطعه ˝صدای من،سه‌تار تو˝ با آهنگ‌سازی ناصر چشم آذر به زودی منتشر می‌شود.

دانیال دادور، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یافتن یک اثر هستم که این اثر در مراحل ضبط قرار دارد و اواسط دی‌ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی‌های معتبر موسیقی در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار می‌گیرد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این اثر با ناصر چشم آذر همکاری کرده‌ام که آهنگسازی و تنظیم توسط او انجام شده است، همچنین ترانه آن را یاسر قنبرلو سروده است.

دادور تاکید کرد: نوای سازها در این اثر به صورت زنده در استودیو پاپ ضبط شده است که قرار بود اردوان کامکار به عنوان نوازنده سنتور در این اثر حضور داشته باشد که به سبب مشکلات جسمانی میسر نشد.

این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: در این اثر از سازهای سنتور، سه تار، گیتار و…. استفاده شده است که عنوان این اثر موسیقایی “صدای من،سه تار تو” انتخاب شده است.

دانیال دادور در پایان گفت: همچنین میکس و مسترینگ آن توسط ناصر و میلاد فرهودی انجام شده است و من به عنوان خواننده در این اثر حضور دارم.

گفتنی است، دانیال دادور چندی پیش با جمشید مشایخی در پروژه ملی- میهنی ˝کورش بزرگ˝ همکاری کرده است که شعر این اثر از بابک صحرایی و تنظیم و آهنگسازی آن توسط نیکان ابراهیمی انجام شده است.

همچنین عماد رضا نکویی و سیامک خواهانی به عنوان نوازنده ویولن در این اثر حضور داشتند و دکلمه این قطعه توسط جمشید مشایخی انجام شده است.

از دانیال دادور تاکنون آلبوم “خوبه حالم” انتشار یافته است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.