همکاری کانون پرورش فکری کودکان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری در طرح زنگ سینما

چهارمین دوره زنگ سینما افتتاح شد؛

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمینه اکران فیلم‌های کودک همکاری می‌کنند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره زنگ سینما که در پردیس سینمایی رازی برگزار شد، سید هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اشاره به افزایش مخاطبان طرح زنگ سینما در سه دوره گذشته گفت: در دوره نخست ۲۴ هزار نفر، در دوره دوم ۸۳ هزار نفر و در دوره سوم ۱۸۳ هزار مخاطب از این طرح استقبال کردند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ سالن سینمایی در طرح زنگ سینما گفت: دراین دوره از تجربیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره مند خواهیم شد و در کنار اکران فیلم‌های سینمایی در حوزه کودک و نوجوان، آثار هنری کانون پرورش فکری را نیز به نمایش خواهیم گذاشت.

در ادامه این مراسم لیلا میرهادی مدیر امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: سینماهای کانون در مراکز خود جلسات نقد و نمایش فیلم سینمایی دارند و امیدواریم که بتوانیم با قدرت بیشتری به موضوع سینمای کودک بپردازیم.

در پایان این مراسم و پس از امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با نواخته شدن زنگ سینما، فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه برای کودکان به نمایش درآمد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.