همگام با موســیقی [مسابقه پست مفید و اختصاصی]

پر فروش ترین تک آهنگ های ۶۰ سال اخیر متعلق به گروه بیتلز است!

موسیقی ایرانی:



گروه موسیقی بیتل ها به عنوان گروهی که بیشترین تعداد تک آهنگ ها را در طول مدت سلطنت۶۰ ساله ملکه بریتانیا فروخته، معرفی شد


آثار این گروه پر طرفدار که بیش از ۴۰ سال پیش اعضای آن از هم جدا شدند در طول ۸ سالی که نامشان همواره در میان پرفروش ترین ها بود هفده بار عنوان پرفروش ترین را به خود اختصاص داد. آنها توانستند هنرمندان موفقی چون الویس پریسلی، کلیف ریچارد و مدونا را پشت سربگذارند.
شبکه دو رادیوی بی بی سی قرار است ۶۰ ترانه پرفروش را در طول ۶۰ سال زمامداری ملکه بریتانیا یعنی از سال۱۹۵۲ پخش کند.

در ۱۰ سال گذشته آثار الویس همواره از فروش فوق العاده ای برخوردار بوده است. نام کلیف ریچارد هم ۱۲۴ بار در میان فهرست ۴۰ تایی پرفروش ترین ها بود و در این میان ۱۴ بار پرفروش ترین شد. مدونا هم بیش از ۶۰ بار در فهرست ۴۰ تایی پرفروش ترین ها قرار گرفته است.
ریحانا نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در این فهرست قرار گرفت و هم اکنون در جایگاه دهم آن است. این در حالیست که گروه رولینگ استونز فقط تا جایگاه سیزدهم صعود کرده است.
میک جگر از سال ۱۹۸۱ در میان فهرست ۱۰ تایی پرفروش ترین ها نبوده و پل مک کارتنی که در جایگاه یازدهم قرار دارد برای زمانی که در گروه بیتل ها بود و زمانی که خودش به تنهایی کار می کرد در این فهرست قرار گرفت. جورج مایکل هم که در جایگاه ۲۱ قرار دارد هم به خاطر کارهایی که خودش به تنهایی انجام داده و هم به خاطر آثاری که از وی در گروه "وم" به جای مانده در این فهرست قرار دارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.