هم لگو بازی کنید هم عکس بگیرید +عکس

۲۰م آذر ،

این محصول جالب، تصاویر را با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۱۰۲۴ پیکسل ثبت کرده و امکان ضبط تصاویر را در قالب AVI با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه میسر می ‌سازد

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، لگو قطعات اسباب بازی پلاستیکی است که بصورت آجرهای رنگارنگ و کوچک تهیه می‌شوند و با اتصال به هم قابلیت ساخت اجسام گوناگون را دارند. پس از تجربیات ارزشمند لگو در عرصه اسباب بازی که سبب شد این ابزار از سوی بعضی کارشناسان به عنوان بهترین اسباب بازی قرن شناخته شود، وسائل مختلفی به شکل لگو در سراسر دنیا ساخته شده است.

یکی از جذابیت های لگو، ورود آن به دنیای لوازم و تجهیزات رایانه ای و فناوری های تازه است و اکنون دوربین دیجیتالی کوچکی در قالب لگو طراحی شده و به بازار آمده که خاطرات شیرین کودکی را به یاد می ‌آورد.

اندازه این دوربیـن کوچـک ۱٫۹ × ۱٫۶ × ۰٫۹ اینچ بوده و وزن آن تنها حدود ۲۰ گرم است.

این محصول جالب، تصاویر را با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۱۰۲۴ پیکسل ثبت کرده و امکان ضبط تصاویر را در قالب AVI با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه میسر می ‌سازد که به نسبت حجم و سایز آن، عملکرد قابل قبولی است.

امکان اتصال کارت MicroSD به ابن دوربین لگویی سبب می ‌شود ظرفیت دوربین تا ۳۲ گیگابایت افزایش یابد. قیمت این وسیله جالب در حاضر در بازارهای دنیا ۷۵ دلار است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.