هند جایگاه سوم ژاپن را در بخش رشد کاربران اینترنت تصاحب کرد

ممتازنیوز:

سرانجام هند توانست با پیشی گرفتن از ژاپن، رتبه سوم در رشد کاربران اینترنت را ازآن خود کند. رشدی ۳۱ درصدی نسبت به سال پیش که هم‌اکنون تعداد کاربران اینترنت هند را به ۷۳.۹ میلیون نفر رسانده است.

time-spent-620x436

طبق مطالعه صورت گرفته توسط شرکت امریکایی ComScore که در روز پنجشنبه منتظر شد، این آمار، هند را پایینتر از چین و ایالات متحده به ترتیب با ۳۴۸.۲ و ۱۹۱.۴ میلیون کاربر قرار می‌دهد که چین صاحب جایگاه اول و آمریکا صاحب جایگاه دوم در این رده‌بندی می‌باشند. کاربران اینترنت هند در استفاده و مشاهده از اینترنت در رتبه دوم بعد از برزیل قرار دارند، برزیلی که با ۳۷ درصد رشد به ۶۲.۱ میلیون کاربر رسیده است.

این گزارش به ما نشان می‌دهد که دنیای آنلاین با ۱۴۵ میلیون نفر کاربر تازه اضافه شده، بهترین زمان و نقطه اوج برای کسب و کار آنلاین می باشد.

نکات کلیدی دیگر:

  • سه چهارم کاربران اینترنت در هند زیر ۳۵ سال سن دارند و بیشتر کاربرانی که جزء یک چهارم دیگر قرار دارند را افراد بین ۳۵ تا ۴۴ سال تشکیل می‌دهند.
  • ۵۴ میلیون نفر از کاربران اینترنت هند حداقل یکبار بر روی رایانه خود ویدیوی آنلاین دیده‌اند، که این آمار رشد ۲۷ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.
  • کاربرانی که از وبلاگ‌ها بازدید کرده‌اند با ۳۵.۹ میلیون نفر تقریبا نصف آمار را تشکیل می‌دهند.

در آخرین آمار منتشر شده، قاره آسیا و اقیانوسیه در کل ۶۴۴ میلیون نفر کاربر اینترنت دارند. چینی‌ها با ۵۴ درصد بیش از نیمی از این جمعیت را تشکیل می‌دهند و پس از چین هند با ۱۱.۵ درصد، ژاپن با ۱۱.۴ درصد و دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا ۹.۶ درصد از کاربران اینترنت آسیا را تشکیل می‌دهند.

حسین سلطانلو

zdnet

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.