هنرجویان «مدرسه مجازی داستان» صاحب کتاب می‌شوند

جواد جزینی موسس و مدیر نخستین مدرسه داستان‌نویسی مجازی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر از گردآوری و انتشار نخستین مجموعه داستان کارآموزان این مدرسه خبر داد و گفت:  این کتاب مجموعه‌ای از آثار تولید شده توسط هنرجویان این مرکز در یک سال گذشته را شامل می‌شود و در واقع حاصل خلاقیت هنرجویان در کنار آموزش‌های ارائه شده برای آنهاست.

وی گفت: مدرسه داستان در آستانه یک سالگی درصدد اخذ مجوز نشر برای انتشار این مجموعه و آثار مشابه در ادامه است ولی در صورتی که مجوز این فعالیت تا زمان مد نظر ما صادر نشود در گام نخست با ناشر دیگری قرارداد خواهیم بست تا این کتاب را به انتشار برسانیم.

به گفته جزینی، هنرجویان این مدرسه می‌توانند تا پنجم شهریور ماه سال جاری آثار خود را برای بررسی به منظور درج در این کتاب به نشانی الکترونیکی مدرسه ارسال کنند.

جزینی در ادامه از آماده انتشار شدن شماره نخست ماهنامه مجازی این مدرسه با عنوان «داستان نامه» خبر داد و گفت: داستان‌نامه نشریه تخصصی مجازی در حوزه داستان است که به موضوع ارائه داستان‌های کوتاه و نقد آنها زیر نظر استادان و کارآموزان مدرسه می‌پردازد.

به گفته مدیر مدرسه مجازی، دست‌اندرکاران تولید این مجله درصددند که شماره جدید آن در قالبی تازه و به صورت شبیه‌سازی شده از مجلات کاغذی تولید شود. در این قالب جدید قابلیت ورق زدن حقیقی صفحات این مجله مجازی همانند مجلات کاغذی در فضای وب فراهم می‌شود.

جزینی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به پایان مراحل مقدماتی راه‌اندازی رادیو اینترنتی داستان در این مدرسه مجازی گفت: این رادیو تا نیمه شهرویرماه سال جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.  


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.