«هنردرست دیدن»بارضاکیانیان درتلویزیون

رضا کیانیان و هومن سیدی در روزهای پایانی هفته میهمان برنامه «گفت وگوی تنهایی» خواهند بود. پخش برنامه گفت وگو محور «گفت وگوی تنهایی» که در برهوت امسال تلویزیون تنها فرصت رسانه ملی برای جذب مخاطب به حساب می آید…

رضا کیانیان و هومن سیدی در روزهای پایانی هفته میهمان برنامه «گفت وگوی تنهایی» خواهند بود.

پخش برنامه گفت وگو محور «گفت وگوی تنهایی» که در برهوت امسال تلویزیون تنها فرصت رسانه ملی برای جذب مخاطب به حساب می آید پس از دو شب وقفه از فردا شب از سرگرفته می شود و هومن سیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان پنجشنبه شب(۲۶ مرداد) این برنامه خواهد بود.

همچنین گفت وگو با رضا کیانیان با عنوان «هنر درست دیدن» که طبق پیش بینی ها یکی از جذابت ترین بخش های «گفت وگوی تنهایی» است جمعه شب روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

هومن سیدی که فیلم سینمایی«آفریقا»به عنوان اولین فیلم بلندش در بیست ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و با اقبال نسبی منتقدان مواجه شد، حضور در فیلم های سینمایی و سریال های موفقی همچون «یک تکه نان»، «چهارشنبه سوری»، «راه بی پایان» و «تا ثریا» در کارنامه بازیگری خود دارد.

این کارگردان جوان سینما در گفت وگو باعلی میرمیرانی مجری برنامه از نگاهش به زندگی ، کارهایی که تاکنون انجام داده و همه آنچه را که به هنرش مربوط می شود صحبت می کند.

«گفت وگوی تنهایی» به تهیه کنندگی مهدی مینایی کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه چهار است و هر شب به جز یکشنبه ها ساعت ۲۲:۰۵ از شبکه چهار پخش می شود.

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.