هنرستانها سه ساله می‌شوند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش از سه ساله شدن هنرستانها خبر داد و گفت: اگر این کار انجام پذیرد جذب هنرآموزان نیز از طریق دانشگاه‌هایی همچون شهید رجایی انجام خواهد شد و امسال یکهزار نفر و سال آینده نیز همین تعداد را جذب خواهیم کرد که امید است سال آینده کارشناسی ارشد نیز داشته باشیم.
 
به گزارش ایسنا، ابراهیم سحرخیز با حضور در شهرستان ابهر از پروژه‌های خیرساز گروه صنعتی هوا یار، هنرستان شهید بهشتی و دبستان شش کلاسه فرهنگیان و اندیشه بازدید کرد و با تشریح ابعاد مختلف سند تحول بنیادین و لزوم اجرای نظام ۳-۳-۶ در ساختار نظام آموزشی کشور گفت: نظام آموزش ابتدایی ۱۳۲ کشور دنیا از ۶ تا ۸ سال است و این امر نشانگر توجه ویژه و اساسی آنها به دوره ابتدایی است.
 
وی با ابراز رضایت مطلوب از نحوه سازماندهی نیروها، فضاهای آموزشی و آغاز با شکوه مدارس با انجام فعالیت‌های مربوط به پروژه مهر اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از نگاه وزارتی توانسته است امور مربوط به بازگشایی مدارس را بدون مشکل و دغدغه خاص آغاز کند.
 
وی ابراز امیدواری کرد: آموزش و پرورش هم بتواند در تجهیز هرچه بهتر فضاهای هنرستانها نهایت مساعدت را داشته باشد تادر آینده شاهد این باشیم که ابهر یک شهرستان رشدیافته وتوسعه یافته در غرب کشور به ویژه در استان زنجان حرف اول را درمسائل آموزشی، تربیتی وتوسعه زیرساخت‌ها داشته باشد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.