هنرمندان ایرانی در هشتمین سه‌سالانه پوستر تراناوا

هنر > تجسمی
آثار ۲۳ هنرمند ایرانی به بخش‌های مختلف هشتمین سه‌سالانه پوستر تراناوا ۲۰۱۲ راه یافت.

به گزارش فارس،‌ هشتمین سه‌سالانه پوستر تراناوا ۲۰۱۲ ،‌ ۱۹ آبان‌ماه سال جاری در تراناوا کشور اسلواکی برگزار می‌شود.

در این دوره، هنرمندانی از ۳۳ کشور جهان با ارسال بیش از ۱۲۴۰ اثر در این رقابت شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۴ پوستر متعلق به طراحان ایرانی است که بعد از اعلام رأی هیئت داوران آثار ۲۳ هنرمند ایرانی به بخش‌های مختلف این سه سالانه راه یافت.

هشتمین سه‌سالانه پوستر اسلواکی در بخش‌های مختلف، حرفه‌ای‌ها، دانشجویان و مبتدی برگزار می‌شود که در بخش حرفه‌ای‌ها، ۱۶ هنرمند ایرانی در بخش دانشجویان هنر ۶ هنرمند ایرانی و در بخش مبتدی‌ها نیز یک هنرمند ایرانی آثارشان به نمایشگاه راه یافته است.

محمد افشار، علی پناهی روشن، مهسا بهفر، مهدی فاتحی، نجمه فامیل دشتی، کیانوش غریب پور، حامد حکیمی، کوروش جدی، مهدی کیانی، مهدی مهدیان، ابراهیم پوستین‌چی، مهدی سعیدی، مرتضی شمیسا، سارا شهابی، نازنین تمدن و هوشیار ظاهریانی هنرمندان ایرانی هستند که آثارشان در بخش حرفه‌ای این سه‌سالانه پذیرفته شده است.

مسعود آقایی، فاطمه بحری‌نژاد، علی عمرانی، عرفان کمالی، مریم خالقی یزدی و عیسی مقدم آثارشان در بخش دانشجویی پذیرفته شده است و علیرضا مبارکی نیز در بخش مبتدی حضور دارد.

سه‌سالانه پوستر اسلواکی یکی از رویدادهای معتبر طراحی پوستر در سطح جهان است که طراحان مطرح و بزرگ دنیا، «جان راجلیچ جونیور» از چک،‌ «استانیسلاو استانکوچی» از اسلواکی،‌ «پکا لوری» از فنلاند و «زیسلاو شوبرت» از مجازستان و فرانسه در ترکیب هیئت داوران آن حضور دارند.

نمایشگاه آثار برتر راه یافته به این نمایشگاه ۱۹ آبان‌ماه در تراناوا اسلواکی برپا می‌شود و تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.