هنرمندان باید معنویت و خدامحوری را سرلوحه تولید آثار خود قرار دهند

شنبه ۷ مرداد – ۱۲:۴۴:۵۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شاه آبادی:

بزرگنمایی:  

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان باید ماه رمضان را غنیمت شمرده و علاوه بر بهره بردن از برکات معنوی این ماه عزیز، معنویت و خدامحوری را سرلوحه آثار خود قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، حمید شاه آبادی در مراسم ضیافت افطار معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت ماه رمضان را فرصتی برای برقراری ارتباطی بی واسطه با خدا دانست و عنوان کرد: امیدوارم هنرمندان ماه رمضان را غنیمت بشمارند و علاوه بر بهره بردن از برکات معنوی این ماه عزیز، معنویت و خدامحوری را سرلوحه آثار خود قرار دهند.
وی هنرمندان و اصحاب فرهنگ را الگوهای مناسبی برای جامعه به ویژه جوانان دانست و افزود: خرسندم که امروز جامعه هنری کشور اسلامی ما به نقش پررنگ، جریان ساز و هدف بخش خود در جامعه آگاه است و در این راستا انتقال دهنده مبانی دینی، مذهبی و اصول معنوی دین مبین اسلام در تولید آثارشان هستند.
شاه آبادی با اشاره به تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ایجاد تحولات اساسی در کارهای اجرایی معاونت امور هنری تصریح کرد: امروزه ایجاد تحول به عنوان یکی از اصلی ترین اهداف بنیادین فعالیت های معاونت امور هنری وزارت ارشاد به شمار می رود و ظرف ۲ سال گذشته تمام فعالیت های حوزه های مختلف زیرشاخه این معاونت مورد بازنگری و بازتعریف قرار گرفته است.
معاون امور هنری وزیر ارشاد ادامه داد: از این رو با نگاه کارشناسانه به بخش ها و فعالیت های حوزه های مختلف این معاونت، شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر کمی و کیفی در عرصه های اجرایی، مدیریتی و تولیدی خواهیم بود.
وی در پایان متذکر شد: در این میان تعامل هنرمندان و نقش سازنده و فعال آنها به همراه هدایت های مدیرانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری منجر به افتتاح بخش های جدید و مغفول مانده در معاونت امور هنری وزارت ارشاد طی سال های اخیر شده است.
ضیافت افطاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید محمد حسینی وزیر ارشاد، حمید شاه آبادی معاون امور هنری، جمعی از مدیران و هنرمندان از جمله داوود رشیدی، قطب الدین صادقی، پری صابری، محمد سلحشور، مسعود رایگان، رویا تیموریان، داوود فتحعلی بیگی، بهروز بقایی، اسماعیل خلج، داریوش ارجمند، داریوش اسدزاده، هادی مرزبان و … در فضای باز تالار وحدت برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۸۱۲۴۴۵۰۶۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.