هنرمندان در تنهایی خاموش می‌شوند

۲۸م اسفند ،

رشید وطن‌دوست در گفت‌وگو با هنرآنلاین

رشید وطن‌دوست: موسسه هنرمندان پیشکسوت نباید تنها نام این هنرمندان را یدک بکشد بلکه باید به معنای واقعی هنرمندان را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد زیرا هنرمندان عرصه موسیقی واقع مظلوم می باشند و در طول تاریخ بسیار مورد ظلم قرار گرفته@اند.

رشید وطن دوست، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین دربارهٔ موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: همان طور که می‌دانیم کشور ما هنرمندان بسیاری دارد که با جان و دل به فرهنگ و موسیقی این کشور خدمت کرده اند و حالا زمان آن رسیده است که مسئولین دست به دست هم دهند و از این گنجینه های ملی حمایت کنند.

این خواننده در ادامه افزود: موسسه هنرمندان پیشکسوت نباید تنها نام این هنرمندان را یدک بکشد بلکه باید به معنای واقعی این هنرمندان را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند زیرا هنرمندان عرصه موسیقی واقع مظلوم می باشند و در طول تاریخ بسیار مورد ظلم قرار گرفته اند.

وطن دوست در ادامه تاکید کرد: هنرمندانی بسیاری در تنهایی خاموش شدند وحرفها و آثار ارزشمندشان را با خودشان دفن شد به عنوان مثال محمد نوری از میان ما پرکشید و تنها محمد سریر بزرگداشتی را برای این هنرمند والا برگزار کرد در حالیکه می توانستیم در زمان حیات از آنها قدردانی کنیم نه زمانیکه دستشان از این دنیای فانی کوتاه است!

این خواننده در ادامه تاکید کرد: من از همه متولیان فرهنگی درخواست می کنم برای هنرمندان ارزش قائل شوند زیرا با توجه و حمایت مسئولین، مردم هم به فکر می افتند و هنرمندان خود را فراموش نمی کنند.

رشید وطن دوست در ادامه تاکید کرد: موسیقی به کمک هنرمندان پیشکسوت شکوفا شد و باید برای بازگشتن به دوره طلایی موسیقی تلاش کنیم البته هنرمندان همیشه پیش قدم بودند و موسیقی را به حال خود رها نکردند.
 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.