هنرمندان گمشده در قاب خاطره ها +عکس

این روزها وقتی نگاهی به خاطرات ثبت شده در ذهنمان از هنرمندان عرصه های مختلف می کنیم بسیاری از این هنرمندان را با چهره ای فراموش شده در گوشه ای از ذهنمان می یابیم که گرد فراموشی بر چهره آنها نشسته و در میان دست بی وفای روزگار گمشده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان: این روزها وقتی نگاهی به خاطرات ثبت شده در ذهنمان از هنرمندان عرصه های مختلف می کنیم بسیاری از این هنرمندان را با چهره ای فراموش شده در گوشه ای از ذهنمان می یابیم که گرد فراموشی بر چهره آنها نشسته و در میان دست بی وفای روزگار گمشده اند و کسی سراغی از آنها نمی گیرد که حالا ما  به دنبال ۲ نفر از این هنرمندان که در قاب خاطره ها گم شده اند  می گردیم که شاید آغازی باشد که خاطرات گمگشته خودمان را پیدا کنیم.

“آ تقی”، آینه عبرت مبتلایان به اعتیاد

شاید کمتر مخاطب دهه هفتادی پیدا شود که با شنیدن نام سریال “آینه عبرت” ذوق زده نشود و دوران چشم انتظاری برای رسیدن قسمت های مختلف این مجموعه را در یاد نداشته باشد.”آینه عبرت”اثری بود که با مضمونی خانوادگی ساخته شد و بحث مبارزه با مواد مخدر را مطرح می‌کرد و جواد گلپایگانی و محمود دینی دو نقش اصلی و آقا تقی و علی را در آن به خوبی ایفا کردند و در خاطره‌ها ماندند.

 بازیگری نقش « آتقی » یعنی جواد گلپایگانی مهندس مکانیک بود و قبلا در چند فیلم مانند “عصیانگران” و “نقطه ضعف” ظاهر شده بود . فیزیک و شیوه صحبت کردنش باعث شد که کاملا با نقش یکی شود .لباس ها و گریم هم موضوع را تکمیل کرد و آتقی برای همه باور پذیر شد تا حدی که در آن دوران برای او حاشیه های بسیاری ایجاد شد.

حتی از این که گلپایگانی دیگر در فیلمی دیده نشد هم شایعات بسیاری ساختند . او مدتی بعد از سریال دچار بیماری شد و مدتهاست که هیچ کس خبر دقیق از این هنرمندی که روزگاری همه در انتظار دیدن بازی درخشان او بودند، ندارد.

حسنی شیرین زبان،برگی از خاطرات گمشده کودکی

مهرداد نظری یا همان حسنی معروف که صحبت‌های بامزه او و طنازی های خاصش با آن لحن کودکانه و سرشار از سادگی و شیرینی یکی از کسانی است که توانسته بود در دهه های گذشته خود را در بین کودکان بعنوان شخصیتی محبوب مطرح کند.

مهرداد نظری با یاری کودک درونش در قالب شیرین زبانی ها و اعمالی که داشت همیشه نکاتی آموزنده را برای کودکان هم عصرش مطرح می کرد.کلاه بانمک و لهجه شیرین به اضافه لباس های رنگین و شاد مهرداد نظری در قالب شخصیت حسنی که همیشه در لحظه ندامت از کار اشتباهی که کرده بود با حس خجالت دست به بندیلک لباسش می برد و حسی قابل درک را به کودکان القاء می کرد.

روزگار گشته و کودکان دیروز که حالا بسیاری از آنها دست کودکان خود را گرفته اند،هر چه صفحه خاطرات خود را ورق می زنند به تصویری تازه از این هنرمندانی که با آنها روزهای خوشی ساخته اند را نمی یابند و بسیاری از این مخاطبان بی شک در پی دیدن عکس جدیدی از آنها و یا خبر تازه ای از احوالشان هستند.

 تا دوباره جا پای کودکی خود بگذارند و برای لحظاتی هم که شده دغدغه های بزرگسالی را با بی آلایشی دوران کودکی معاوضه کنند.پس اگر شما از حسنی شیرین زبان دوران کودکی خبری دارید در گوش قاصدک های کودکی تان بخوانید تا تصویری مشترک از خاطراتمان را تداعی کند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.