هنرکارت هدیه اقتصاد به هنر است

۱۸م دیماه ،

حمید شاه‌آبادی؛ معاون هنری وزیر ارشاد و فرشاد حیدری؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در دیداری دوستانه راهکارهای پیشبرد طرح هنرکارت را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، روز قبل، هفدهم دی‌ماه، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با فرشاد حیدری مدیر عامل بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر دربارهٔ “هنرکارت” پرداختند.

پس از این دیدار که در سالن تشریفات تالار وحدت برگزار شد، حمید شاه آبادی به خبرنگاران گفت: خوشبختانه نشستی که امروز با آقای حیدری داشتیم دستاورد بسیار خوبی برای شکل گیری برنامه هنر کارت داشت. طی یک سال قبل در مجموعه معاونت هنری و وزارت ارشاد هماهنگی هایی برای به وجود آوردن مجموعه هنر کارت انجام شده که یک نوع سرویس دهی جامع و کامل به جامعه هنری محسوب می گردد.

معاون هنری وزیر ارشاد با دادن توضیحات بیشتر دربارهٔ این کارت اظهار کرد: هنرمندان با داشتن این کارت می توانند از خدمات و تخفیف های بسیار مناسبی از سوی ارگان های دولتی و خصوصی بهره مند شوند، ما امیدواریم با مشارکت جدی بانک ملی ایران خدمات مناسبی را برای هنرمندان ترتیب دهیم.

وی با اشاره به مباحث دیگری که در این دیدار وجود داشته تصریح کرد: بخش دیگری از گفت و گوهای ما مربوط به حوزه فعالیت های هنری برای ارائه و بیان ظرفیت های سیستم بانکداری کشور و مخصوصا بانک ملی بود. در این زمینه باید بگویم که ارتباط بیشتر بخش اقتصاد و بخش هنر می تواند به رونق این دو بخش منجر شود.

شاه آبادی در پایان گفت: برگزاری جشنواره های هنری می تواند سبب رونق بسیار بسیار بخش های مختلف شود، به همین سبب مقرر شده تا دو کمیته از سوی بانک ملی و معاونت هنری نشست هایی را برگزار کنند و فعالیت های هنری که می تواند در عرصه اقتصاد مفید واقع شود را تعیین کنند.

هنرکارت را با بهترین کیفیت به جامعه هنری می دهیم

فرشاد حیدری مدیر عام بانک ملی ایران نیز در صحبت هایی اظهار کرد: بانک ملی ایران آماده است تا وارد دو عرصه همکاری با جامعه هنری شود. این کار می تواند علاوه بر کمک به جامعه هنری سبب بهره برداری لازم از ظرفیت هنری کشور در پرداختن به مباحث هنری در عرصه اقتصاد کشور شود.

وی گفت: واقعیت امر این است که اگر می خواستیم هنر کارت را با کیفیتی متوسط تولید کنیم تا کنون این کار به سرانجام رسیده بود ولی خاص بودن جامعه هنری سبب شده تمام تلاش خود را برای ارائه با کیفیت ترین خدمات را داشته باشیم و همین امر سبب شد این کار با اندکی تاخیر انجام شود.

در پایان این دیدار معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدایایی فرهنگی از مهمان خود تقدیر کرد.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.