هنوز امیدوار به قهرمانی هستیم/ پرسپولیسی‌های خسته کم کاری نکردند!

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین عصر جمعه تیم استقلال با بیان این مطلب افزود: با وجود اینکه به سه امتیاز دیدار مقابل صنعت نفت آبادان نیاز مبرم داریم اما در این بازی به چند بازیکن اصلی خود استراحت خواهیم داد و نفراتی را به میدان می‌فرستیم که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند.

وی به اهمیت دیدار پیش روی استقلال در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان اشاره کرد و گفت: فکرمان معطوف به بازی مقابل نسف قارشی است که کمتر از ۲ هفته دیگر برگزار می‌شود. ما برای اینکه در آن بازی تیم با آمادگی کامل به میدان برود به برخی از نفرات اصلی و مصدوم تیم خود استراحت خواهیم داد و در دو هفته پایانی لیگ برتر از نفرات استفاده می‌کنیم که کمتر در این فصل به میدان رفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: به هیچ عنوان مسابقات لیگ برتر را فراموش نکرده‌ایم اما اهمیت بازی مقابل نسف قارشی باعث شده تا تصمیم بگیریم در رقابت‌های داخلی تقسیم نیرو کنیم.

مظلومی با انتقاد دوباره از اینکه تیم استقلال از فشار مسابقات داخلی و خارجی در فصل جاری لطمه خورده است، گفت: استقلال در فصل جاری همیشه از فشردگی مسابقات لطمه خورده است. در همین هفته تیم ما در کمتر از چهار روز پس از بازی آسیایی باید به میدان برود، این درحالیست که تیم سپاهان با پنج روز استراحت بازی خواهد کرد و تراکتورسازی نیز بین دیدارهای هفته‌های سی و دوم و سی و سومش ۱۰ روز فاصله است.

“عدالت در برنامه‌ریزی لیگ اجرا نشد”، مظلومی با طرح این موضوع افزود: من انتظار داشتم دیدارهای سه نماینده فوتبال ایران در هفته سی و دوم لیگ برتر به علت اهمیت دیدارهای آنها در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا لغو شود اما اینطور نشد. شما دیدید تیم پرسپولیس از این بی توجهی چه لطمه‌ای خورد و نتیجه را به تیم الهلال واگذار کرد.

وی با انتقاد از اینکه سازمان لیگ برتر به شرایط تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توجهی نکرده است، گفت: بازیکنان پرسپولیس اینقدر خسته بودند که در نیمه دوم راه می‌رفتند. آنها به هیچ عنوان کم کاری نکرده و بی انگیزه نبودند و تنها مشکل‌شان این بود که خسته بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که “با استراحت دادن به نفرات اصلی خود قید قهرمانی در لیگ برتر را زده‌اید؟”، گفت: به هیچ عنوان. ما هنوز امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر هستیم اما از آنجائیکه باید برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تقسیم نیرو کنیم به نفرات اصلی خود استراحت دادیم. البته شما بازیکنان ذخیره ما را دستکم نگیرید آنها هم شرایط خیلی خوبی دارند.

مظلومی با ابراز امیدواری از راهیابی تیم استقلال به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا گفت: شانس زیادی برای صعود داریم اما با توجه به اینکه سه عنصر تدافعی تیم ما محروم هستند باید در لیگ به بازیکنانی که قرار است در آسیا بازی کنند میدان بدهیم تا با ترکیبی ایده‌آل به مصاف نسف قارشی ازبکستان برویم.

وی در ادامه افزود: اگر به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود کنیم بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهیم. به همان اندازه که شرایط تیم ملی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حساس است، نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان نیز شرایط حساس و تعیین کننده‌ای دارند. با توجه به اینکه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سوم خرداد ماه برگزار می‌شود، فرصت نداریم بازیکنان خود را به تیم ملی بدهیم اما به گونه‌ای با مربیان تیم ملی برنامه‌های خود را هماهنگ می‌کنیم که نه این تیم ضربه بخورد و نه نمایندگان فوتبال ایران.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از غیبت مهدی امیرآبادی و میلاد میداودی در فهرست این تیم برای دیدار با صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت: قضیه امیرآبادی با میلاد جداست. او به غیبتش در ترکیب اصلی تیم اعتراض نکرده و مشکلش با باشگاه است که مدیریت باشگاه نیز در مورد او تصمیم گیری خواهد کرد.

وی از برگزاری نشست کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای تصمیم گیری در خصوص وضعیت این دو بازیکن در روز شنبه خبر داد و گفت: میداودی به تعویضش اعتراض کرده و من خواهان تنبیه او شده‌ام.

مظلومی در خاتمه تصریح کرد: ما به دنبال صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هستیم، اینکه در این مرحله به الاهلی عربستان می‌خوریم یا سپاهان برای‌مان فرقی نمی‌کند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.