هنوز تصمیمی برای برگزاری مرحله دوم حراج هدایای رییس جمهور اتخاذ نشده است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

3-44.jpg

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: هنوز تصمیمی برای برگزاری مرحله دوم فروش خیریه “هدایای رییس جمهور به بهزیستی” اتخاذ نشده است ؛ ضمن اینکه باید با نهاد ریاست جمهوری برای برگزاری مرحله دوم فروش هماهنگی انجام شود.

حسین بداخشان در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار نمود: در صورت حصول توافق لازم برای انجام مرحله دوم فروش خیریه هدایا رییس جمهور، لازم است دوباره هدایا قیمت گذاری شوند.

به گزارش تفسیری ایسنا، ۲۹ آبان ماه سال گذشته مراسم رونمایی از هدایای رییس جمهور به سازمان بهزیستی در کاخ گلستان برگزار شد و هدایا به مدت پنج روز در معرض دید عموم قرار گرفت. این هدایا شامل ۷۲ قلم کالا از جمله سرویس طلا، مروارید، جواهر اهدایی به همسر رییس جمهور، ساعت‌ها و خودنویس‌های قیمتی اهدایی به رییس جمهور بود که ارزش آن در آن وقت، حدود یک میلیارد تومان برآورد شد.

نخستین مرحله فروش خیریه هدایای رییس جمهور به سازمان بهزیستی در ۲۹ آبان ماه سال گذشته برگزار شد که در این مرحله ۲۰ قلم کالا از مجموع ۷۲ قلم کالای یاد شده با حضور ۱۰۰ خیر به فروش رسید.

در حالی که کارشناسان دادگستری ارزش هدایای اولین مرحله حراج را ۱۰۰ میلیون تومان برآورده نموده بودند، هدایا حدود ۴۰۰ میلیون تومان فروش رفت تا عواید آن صرف تامین سهم آورده معلولان و زنان سرپرست خانوار در طرح مسکن مهر شود.

حال با گذشت هفت ماه از اولین حراج و دو ماه از وعده داده شده و در حالی که رییس سازمان بهزیستی ۱۰ مهرماه در گفت‌وگو با رسانه‌ها از برگزاری فاز دوم فروش خیریه هدایای رییس جمهور خبر داده بود، خبری از حراج دوم نمی باش و هنوز تصمیمی برای برگزاری مرحله دوم حراج هدایای رییس جمهور به بهزیستی اتخاذ نشده است.

همچنین نصیری مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی نیز از احتمال استانی برگزار شدن مرحله دوم سخن گفته است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.