هواداران پرسپولیس در انتظار خبرهای خوش!

«تکلیف کریمی، بعد از بازی با راه آهن مشخص می‌شود.» همین جمله کافی بود تا دوشنبه، همه چشم انتظار برگزاری جلسه‌ای برای حل مشکل کریمی باشند. براساس توافقاتی که اول هفته و قبل از بازی با راه‌آهن صورت گرفته بود، قرار بر این بود که پس از دیدار پرسپولیس و راه‌آهن علی کریمی با حضور در باشگاه پرسپولیس در نشستی با مانوئل ژوزه شرکت کند و تکلیف کاپیتان ملی پوش پرسپولیس در پی این جلسه مشخص شود. 
حضور پرتعداد خبرنگاران برابر در باشگاه نیز حاکی از این مسئله بود که همه در انتظار جلسه‌ای هستند که قرار است تکلیف کریمی را روشن کند. اما رویانیان که آمد، مشخص شد جلسه برگزار نمی‌شود و لغو شده است. 
«کریمی برای مسافرت راهی شمال شده است. »این تنها دلیلی بود که برای لغو جلسه‌ای که خیلی‌ها در انتظار برگزاری و نتیجه آن بودند، گفته شد. جلسه‌ای که قرار شد در بازگشت کریمی از سفر برگزار شود. اما چند ساعت بعد، رویانیان هم راهی دبی شد تا به نظر برسد قرار نیست این جلسه برگزار و تکلیف کریمی برای بازگشت به پرسپولیس یا جدایی‌اش از این تیم مشخص شود. اما گفته شد سفر رویانیان که شخصی است، به طول نمی‌انجامد و او برای روز چهارشنبه (امروز) در تهران است و مشکلی برای برگزاری جلسه ندارد. 
هر بار که بحث برگزاری جلسه‌ای برای مشخص شدن تکلیف کریمی به میان می‌آید، اخبار ضد و نقیضی به گوش می‌رسد. اخباری که اجازه نمی‌دهند جوابی منطقی در خصوص این مشکل که دیگر خیلی کش‌دار شده است، دست یابی! 
بعد از جلسه‌ای که با وکیل کریمی برگزار شد، رویانیان توپ را به زمین کریمی انداخت:« بدون شک کریمی یک بازیکن عاقل است و باید مشکلش را با همکاری با باشگاه پرسپولیس به صورت حرفه‌ای حل کند. از همین رو نشستی بین علی کریمی و مانوئل برگزار می‌کنیم و در صورتی که مشکلات حل شود خبرهای خوشی در انتظار است. من جمع بندی و تصمیم نهایی را به خودشان سپردم.» 
اما استیلی، کاملاً متفاوت از رویانیان حرف زد: «رویانیان دوست دارد کریمی برگردد. شخصاً دیده‌ام که رویانیان از هیچ تلاشی برای برگشت کریمی دریغ نکرده است. کریمی مهره‌ای است که می‌‌تواند برای پرسپولیس و حتی تیم ملی نقش کلیدی ایفا کند. من با او کار کرده‌ام و می‌دانم که در دلش هیچ چیز نیست.» 
اما هیچ یک از این جوا‌ب‌ها، برای هوادار پرسپولیس که خواهان بازگشت کاپیتان تیمش به جمع سرخپوشان است، نیست. هواداران پرسپولیس از هر فرصتی برای ابراز نارضایتی خود از کنار گذاشتن کریمی استفاده می‌کنند و این نارضایتی را به گوش مدیرعامل هم می‌رسانند. رویانیان اما بر خلاف دفعات قبلی که در این خصوص برابر هواداران پرسپولیس به شدت موضع گرفته و آنها را شماتت کرده بود، دوشنبه، وقتی با درخواست مجدد هواداران برای بازگرداندن کریمی به تیم مواجه شد، با ملایمت بیشتری با هواداران حرف زد و با حرف‌هایش آنها را امیدوار کرد. هر چند او هنوز بر مواضع قبلی خود مبنی بر عذرخواهی کریمی تأکید دارد و از آن کوتاه نیامده است:«در مورد کریمی عجله نکنید. او باید بداند عذرخواهی آدم را بزرگ می‌کند و کسی با عذرخواهی کوچک نمی‌شود. با کریمی در ارتباطم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم. کریمی باید بیاید و در درفشی‌فر، همراه بازیکنان تمرین کند و با یک وحدت و همبستگی قدرت تیم را به همگان نشان دهد. پرسپولیس مال کریمی است و اجازه سوءاستفاده به هیچ‌کس را نمی‌دهم. با کریمی در تماس هستم تا کسی سوءاستفاده نکند.» 
اما این در حالی است که بر کسی پوشیده نیست مانوئل هنوز با توهماتی که در خصوص دخالت کرش در این ماجرا دارد، بر مواضع قبلی خود است و از آن کوتاه نیامده و هنوز هم تأکید دارد تا زمانی که او در تیم باشد، کریمی جایی در پرسپولیس ندارد. 
البته طی روزهای اخیر، بازیکنان پرسپولیس و استیلی بارها برای پا درمیانی نزد او رفته و سعی کرده‌اند نظر سرمربی پرتغالی تیم را برای بازگشت کاپیتان کریمی تغییر دهند و مشخص نیست با حرف‌های اخیر رویانیان و استیلی، پیرمرد پرتغالی از حرف‌های خود کوتاه می‌آید یا خیر. 
دوشنبه اگر چه گفته شد کریمی برای مسافرت راهی شمال شده و همین مسئله جلسه‌ای را که قرار بود بعد بازی با راه آهن تکلیف او را روشن کند، لغو کرده است، اما از سویی دیگر هم شنیده می‌شد که مانوئل از برگزاری جلسه مشترک با علی کریمی خودداری کرده و راضی به حضور در این جلسه نشده است و تلاش‌ها برای متقاعد کردن او همچنان ادامه دارد. با وجود این مشخص نیست چگونه است که رویانیان و استیلی از شنیدن خبرهای خوش در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند. 
به هر حال ملاقات محمد رویانیان و علی کریمی به روز چهارشنبه (امروز)موکول شد و قرار است دو طرف با همدیگر جلسه‌ای داشته باشند؛ جلسه‌ای که شاید بدون مانوئل برگزار شود که در این صورت، نمی‌تواند نتیجه‌ای مطمئن و به معنای حل مشکلات کریمی با سرمربی باشد، چراکه پیش از این نیز رویانیان جلسه‌ای با کریمی داشته که از آن ناراضی هم نبوده اما مشکلات را حل نکرده، چراکه جلسه در واقع بدون حضور سرمربی برگزار شده بود و این بار هم اگر جلسه بدون سرمربی برگزار شود. باید دید می‌تواند هم نظر سرمربی را تامین کند وهم هوادارانی را که خواهان بازگشت کریمی هستند؟!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.