“هوای پاییزی”، زودهنگام میهمان نیمه شمالی کشور/”کاهش نسبی دما” در بعضی مناطق

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ادامه وقت امروز “سه شنبه۲۹ مردادماه ۹۲” اعلام شد؛

طی سه روز آینده در استان های گیلان و مازندران بارش باران و سپس کاهش دما پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز “سه شنبه۲۹ مردادماه ۹۲” اعلام شد، طی امروز، فردا و روز پنجشنبه وزش باد شدید شرقی در استانهای سمنان، قم، مرکزی، جنوب استان تهران وشمال استان اصفهان سبب گردوخاک وکاهش دید افقی و وزش باد شمالی در استان های سیستان و بلوچستان بویژه زابل و جنوب خراسان جنوبی سبب گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می گردد.

شایان ذکر است، طی سه روز آینده در سواحل جنوبی دریای خزربویژه گیلان و مازندران، ارتفاعات شمال غرب بویژه در شهر های شمالی آذربایجان و بعضی نقاط استانهای واقع در دامنه های جنوبی زاگرس رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است که به سبب عوامل ذکر شده در مناطق فوق کاهش نسبی دما در استان های گیلان و مازندران و شهرهای شمالی آذربایجان دور از انتظار نیست و همچنین دریای خزر طی این مدت مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر ودر پاره ای نقاط وزش باد و غبار محلی پیش بینی می گردد  و در بیشینه خود به ۳۵ درجه و درکمترین حالت به ۲۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.