هوای کشور خنک می شود؛کاهش دما از۵تا ۱۳ درجه

به گزارش خبرآنلاین،سازمان هواشناسی کشور از نفوذ یک جریان کم فشار تا اواسط هفته جاری خبر داد . دمای هوا در مناطق شمال، شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد و در مناطق شمال کشور شاهد بارندگی نیز خواهیم بود. بر این اساس دمای هوای نقاط مختلف کشور از هشت تا ۱۳درجه کاهش خواهد یافت.
همچنین دمای هوای تهران تا روز دوشنبه با هشت درجه کاهش به ۲۹درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و دمای استان آذربایجان شرقی که در روز شنبه ۳۳درجه سانتی‌گراد است در روز دوشنبه به ۲۰درجه در گرم‌ترین ساعت کاهش خواهد یافت. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد،

دریای خزر طوفانی می شود
براساس نقشه‌های پیشیابی با نفوذ جریانات شمالی تا اواسط هفته جاری، برای سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور بارش باران، گاهی وزش باد همراه با رعد و برق و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
این مدت دریای خزر نیز مواج است. این سازمان همچنین پیش‌بینی کرد که تا اواسط هفته پدیده گردوخاک در استان‌های جنوب غربی کشور رخ خواهد داد. استان‌های آذربایجان شرقی و غربی با کاهش ۱۳درجه‌ای دما بیشترین کاهش را تجربه خواهند کرد و استان‌های تهران، اردبیل، البرز، گلستان، خراسان شمالی، مازندران، کردستان و ایلام نیز با کاهش هفت تا هشت درجه‌ای دما روبه‌رو خواهند شد.به‌گزارش سازمان هواشناسی کشور، سایر استان‌های کشور کاهش دمای کمتر از پنج درجه خواهند داشت.

تهران خنک می شود
دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین ساعت به ۳۷درجه و در سردترین ساعت به ۲۴درجه می‌رسد. روند کاهش تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و هوای تهران در روز دوشنبه در گرم‌ترین ساعت به ۲۹ و در سردترین ساعت به ۲۱درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. استان‌های جنوبی کشور نیز شاهد کاهش دمای دو تا چهار درجه‌ای خواهند بود.
۴۵۲۳۲

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.