هوتن، حاتمی را از دست پدرش نجات داد+تصاویر

۲۷فروردین۱۳،

اگر از امیر قلعه نویی بپرسند در تیمش کدام بازیکن بیش از دیگران مانع پیروزی بر سپاهان شد، احتمالا جوابش فرزاد حاتمی خواهد بود.

اگر از امیر قلعه نویی بپرسند در تیمش کدام بازیکن بیش از دیگران مانع پیروزی بر سپاهان شد، احتمالا جوابش فرزاد حاتمی خواهد بود. بازی که تمام شد قلعه نویی وارد زمین شد و در حالی که داد می زد با دست به فرزاد حاتمی اشاره کرد. عکس ها نشان می دهد که سرمربی استقلال چه اندازه برافروخته بوده. فرزاد حاتمی متهم است که در دقایقی که به زمین آمد، چند توپ را در نزدیکی دروازه سپاهان از دست داد. 

او همچنین چند بار در دقایق پایانی با اصرار بر نگه داشتن توپ، فرصت حمله را از تیمش گرفت. با وجود فریادهای قلعه نویی، حاتمی سرش را پایین انداخته بود و چیزی نمی گفت اما شاید ترس از واکنش احتمالی او سبب شد که هوتن، پسر امیر قلعه نویی وارد زمین شود، دست فرزاد را بگیرد و از پدر عصبانی اش دورش کند. 

این اولین بار نیست که قلعه نویی پیش از رفتن به رختکن، بازیکنانش را با روش مرسوم خودش و در مقابل تماشاگران و دوربین های متعدد محاکمه می کند. محاکمه ای که در آن اغلب متهم فرصتی برای دفاع از خود پیدا نمی کند.

منبع:تماشا

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.