هوشمندسازی پلیس، روی میز فرماندهان انتظامی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: معیشت کارکنان و هوشمند سازی پلیس از مهمترین اولویت‌های فرماندهان انتظامی است.

هوشمندسازی پلیس، روی میز فرماندهان انتظامی

به گزارش ممتاز نیوز، سردار “محمد علی نوری نژاد” در سفر به استان مازندران از پروژه های عمرانی در دست اجرا در شهرستان های “سیمرغ و بهشهر” بازدید کرد.

نوری نژاد اظهار کرد: دو موضوع معیشت و هوشمند سازی پلیس از اولویت های فرماندهی انتظامی است.

وی با بیان این که مسکن یکی از موضوعات اصلی در بحث معیشت کارکنان انتظامی است، تصریح کرد: تامین مسکن برای ۲۱ هزار نفر از کارکنان در دستور کار قرار دارد و برای این منظور پروژه های متعددی در سطح کشور در نظر گرفته شده است.

نوری نژاد دومین اولویت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی را هوشمند سازی پلیس عنوان و تصریح کرد: برای این منظور برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده تا ضمن بهبود خدمات انتظامی این خدمات در دسترس مردم قرار گیرد که نمونه آن ۱۸ خدمتی است که در هفته ناجا به آن پرداخته شد.

وی متناسب سازی و مدیریت گشت های هوشمند پلیس و نحوه اعزام آنها را از موضوعات قابل توجه در این راستا برشمرد و بیان کرد: ایجاد سامانه خدمات الکترونیکی قضائی در کلانتری ها، اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی از طریق دست افزارها و… از جمله اقدامات پلیس در این ارتباط است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور با تاکید بر بررسی موانع موجود علی رغم موفقیت هایی که پس از پیاده سازی این طرح ها در پی داشته، ابراز کرد: در بحث هوشمند سازی، هماهنگی و همراهی سازمان های مرتبط از الزامات این طرح است.

سردار نوری نژاد با اشاره به این که در این امر ۱۶ سازمان با انتظامی همکاری خواهند داشت، گفت: باید هماهنگی های لازم در این امر صورت گیرد که ایجاد سامانه خدمات قضائی، همکاری ها و فضا سازی های ایجاد شده از طریق قوه قضائیه از جمله این اقدامات است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی با تاکید بر پیوستگی طرح ها، بیان کرد: با تقویت فرآیندها و اقدامات انجام شده، زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.