هوشمند سازی همه مدارس استان البرز تا پایان سال ۹۳

۱۱م دیماه ، موبنا- در حالیکه قرار است تا پایان سال ۹۳ تمامی مدارس استان البرز هوشمند سازی شوند، بر اساس آمار آموزش و پرورش استان البرز رتبه اول را در هوشمند سازی مدارس کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر چهار میلیارد تومان برای هوشمند‌سازی مدارس استان تخصیص یافته، اظهار داشت: قرار است یک و نیم میلیارد آن از بودجه استانی ومابقی از بودجه وزارت خانه تامین شود.

اکبر حلیمی با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۳ تمامی مدارس استان البرز هوشمندسازی می‌شوند، افزود: در حال حاضر چهار میلیارد تومان برای هوشمند‌سازی مدارس استان تخصیص یافته است که بنا شده یک و نیم میلیارد آن از بودجه استانی ومابقی از بودجه وزارت خانه تامین شود.

این در حالیست که ۴۸ مدرسه هوشمند درشهرستان نظرآباد فعال شده است. شهرستان نظرآباد ۱۲۳مدرسه دارد که در ۵۶ مدرسه ۹۴ کلاس هوشمند ایجاد شده است.

در حدود ۴ سال قبل اولین مدرسه هوشمند در کرج کار خود را آغاز کرد ودر برنامه ریزی شورای آموزش و پرورش برای هر مدرسه یک کلاس هوشمند در نظر گرفته شده است.

مدارس هوشمند به مدرسه فیزیکی گفته می‌شود که کنترل و مدیریت آن مبتنی بر فن آوری رایانه و است، محتوای بیشتر دروس آن الکترونیکی و سیستم ارزشیابی و نظام آن هوشمند است. طراحی مدارس هوشمند مبتنی بر علم نوین و به منظور ایجاد محیط یاددهی – یادگیری و بهبود نظام مدیریتی مدرسه و تربیت دانش آموز است.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.