هوشمند شدن ۵۸۰ آزمایشگاه درمدارس کشور – اخبار اجتماعی

اتصال ۴۴ هزار مرکز آموزش و پرورش و فاز اول به شبکه ملی اطلاعات؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال ۴۴ هزار مرکز آموزش و پرورش درفاز اول به شبکه ملی اطلاعات و هوشمندسازی ۵۸۰ مدرسه خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، درمراسم رونمایی از فعالیتهای مرکز آمار فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش طرح های مشترک این وزارتخانه و وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات که هم اکنون دراردوگاه های شهید باهنر درحال برگزاری است،
رضا تقی پور گفت: فاز اول شبکه ملی اطلاعات در فضای آموزش و پرورش درحال آغاز است.
وی با اشاره اینکه آموزش و پرورش جزو دستگاههایی است که تا به حال ۴۴ هزار مرکز آن به شبکه ملی اطلاعات متصل شده گفت: آموزش و پرورش جزو اولین هاییست که درشبکه ملی اطلاعات حضور پیدا کرده است.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: پهنای باند این شبکه درداخل کشور تولید و مدیریت می شود و استقرار کامل منطقی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه دربحث شبکه و امکانات با یک مختصر بازنگری کار کاملی را ارائه کردیم ادامه داد: وقتی شبکه ملی اطلاعات در دسترس نیروی انسانی قرارمی گیرد فضای غبارآلود دنیای امروز را هدایت می کند که می تواند صد در صد فرهنگ اسلامی را به دنبال داشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تجهیز و هوشمندسازی ۵۸۰ آزمایشگاه درمدارس گفت: این آزمایشگاه ها محل مناسبی برای تولید نرم افزار توسط دانش آموزان است. /ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.