هولناکترین تجاوز به دختران و زنان جوان + عکس

فروردین ۱۴۰۳

دختران بعد از تجاوز با اسید سوزانده و تکه تکه می‌شدند؛

چارلز سارجنت ۴۳ ساله به عنوان سرکرده باند تجاوز گروهی در فیلادلفیا واقع در پنسیلوانیا به زنان و دختران جوان پس ده‌ها تجاوز مرگبار و وحشیانه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سی ان ان، چارلز سارجنت به همراه ۳ تن از همدستان دیگرش خدمتکارانی را برای رسیدگی به نظافت و تهیه غذا استخدام می‌کردند اما پس از گذشت چند روز خدمتکار بیچاره را توسط گروهش مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار می‌دادند.

این گروه پس از چندین تجاوز و شکنجه خدمتکاران، آن را به زیر زمین برده و با اسید به قتل می‌رساندند و  در نهایت بعد از کشتن آنان در مکانی پنهانی آنان را تکه تکه کرده و داخل نایلون می‌ریختند.

پس از اعتراض همکاران سارجنت به پلیس مبنی بر خارج نشدن  خدمتکاران و تقاضای دوباره برای استخدام کردن نیروی جدید پلیس را در جریان روند این جنایت هولناک قرار دادند و در یک عملیات هماهنگ از سوی شرکت خدماتی و خدمتکاران تمامی عوامل این باند مخوف دستگیر و روانه زندان شدند.
فیلادلفیا دومین شهر بزرگ ساحل شرقی آمریکا بعداز نیویورک است و از مراکز مهم جذب گردشگری است که رویداد چنین جنایاتی وجه آن را به خطر می اندازد.

پس از دستگیری باند پلبس توانست در هنگام جستجوی زیرزمین به دلیل بوی تند اسید لباسهای خون آلود قربانیان را که در کیسه‌های پلاستیکی دفن می‌شد را کشف کند دادگاه این جنایتکاران ماه آینده آغاز می شود.

اتهای پیام/

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. نسترن:

    واقعا یکی باید بیاد سر داعشی هاروببره…خدایا به مردم فلسطین کمک کنه…خدا این داعشی هارو نابود کنه

  2. اکرم زارع:

    خدمت شما عرض کنم درآینده این اوضاع بدتر هم میشه اینها نشانه های آخرالزمان هست طبق روایات واحادیث وکاری هم نمیشه کرد جزء برای ظهورمنجی ( حضرت مهدی عج )

  3. سعید:

    ((( هوالنور )))

    ای داعش مزخرف و ترسو و همیشه نقابدار پاعش ای گروه پست فطرت اجنبی مگه خودتون ناموس ندارین که به نوامیس مردم تجاوز میکنین ؟ البته فکر نکنین کار شما همینجوری ادامه پیدا میکنه چون زیاد طول نمیکشه که سردار سلیمانی با دستور فرمانده کل قوا ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( ادام الله ظله علی رئوس المسلمین ) و بسیجیان ایران همه شما عوضی های کثافت پست فطرت ولدالزنا رو از روی کره زمین محو میکنه . انشاءلله .

    اجرکم عند ا…
    و من الله التوفیق

  4. عزیز:

    تاوقتی خدا ومعنویت وشان انسان بودن در بشر نباشد شاهد این اعمال کثیف وغیر انسانی خواهیم بود>>>>>>>>>>…..>>>>>>>>زن باعفت وپاک خودرا از بدیها وپلشتیهاحفظ خواهدکرد امیدوارم زنان جامعه ما به خداوقران روی بیارند اونم فقط توی خونه خودشون هر جایی پا نذارند.

  5. reza:

    bichareha

  6. اوراق چی:

    فقط حضرت مهدی میتونه بااومدنش این حرومارو با نسلشون از رو زمین برداره امین

  7. ghazal:

    Oh my GoD!!
    che marge vahshatnaki dashtan!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.