هومن سلیمی مجسمه‌هایش را به نمایش می‌گذارد

۲۵خردادماه،

هومن سلیمی که تاکنون سه نمایشگاه انفرادی مجسمه برگزار کرده است؛ قصد دارد که مجسمه‌هایش را به نمایش بگذارد.

هومن سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگارتجسمی هنرآنلاین گفت: این روزها در تدارک برپایی چهارمین نمایشگاه مجسمه ام هستم در این نمایشگاه قصد دارد که تنها مجسمه به نمایش نگذارم بلکه از مدیاهی مختلف نیز برای اجرای این نمایشگاه ام استفاده کنم.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۴ مجسمه با تکنیک های متنوع به نمایشگاه خواهم گذاشت و مجسمه هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد در ادامه کارهای پیشین من است و موضوعی می باشند.

هومن سلیمی در مجسمه هایی که تاکنون ساخته به موضوعات نفی جنگ و مسائلی که جهان امروز ما با آن مواجهه است از جمله مسائل زیست محیطی می پردازد.

به گفته این مجسمه ساز؛ مجسمه های این مجموعه هر یک به تنهایی یک اثر محسوب می شوند اما بعضی از این مجسمه ها در کنار هم یک کلیت را که یک مجسمه بزرگ می گردد را تشکیل می دهند.

وی دربارهٔ سفارشات اخیر برای ساخت مجسمه شهری گفت: به سبب این که فاصله بسیاری میان نمایشگاه پیشینم با نمایشگاه آتی ام بوجود آمده است تمام تمرکزم را برروی ساخت مجسمه های این نمایشگاه ام کرده ام و از این در هیچ فراخوانی برای ساخت مجسمه های شهری شرکت نکرده ام.

سلیمی افزود: البته درمدت اخیرچند مجسمه که پیشتردرسمپوزیوم ها ساختم را دوباره برای سفارش هایی که داشته ام اجرا کرده ام.

هومن سلیمی متولد ۱۳۵۴ در رشته گرافیک ارتباط تصویری تحصیل کرده است و سال هاست که مجسمه‌ می سازد. اوعضو انجمن هنرمندان مجسمه سازایران است. او ازسال ۱۳۸۱تاکنون سه نمایشگاه انفرادی برپا کرده است ودرنمایشگاه گروهی متعددی شرکت کرده است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲۰


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.