هوواوی اسپانسر باشگاه آرسنال شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت هوواوی در حال گسترش فرآیندهای بازاریابی است و بر این اساس قرارداد همکاری تازهی منعقد کرده است تا بر اساس آن به "همکار رسمی گوشی هوشمند" برای "باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس" تبدیل شود.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار- نیوز، شرکت هوواوی و باشگاه آرسنال به صورت رسمی خبر انعقاد این قرارداد را منتشر کردند و توضیح دادند این همکاری‌ها تا پایان فصل ۱۶/۲۰۲۴ ادامه میابد و در آن اعضای این باشگاه فوتبایلی از جمله "آرون رامسی"(Aaron Ramsey)، "لوکاس پودولسکی"( Lukas Podolski) و "مسوت اوزیل"(Mesut Özil) به همراه "آرسن ونگر"(Arsène Wenger) مدیر این باشگاه حضور دارند.
 
قرار است که این همکاری‌ها به صورت رسمی در استادیوم امارات و پیش از آغاز لیگ برتر آغاز شود.
 
"تام فاکس"(Tom Fox) مدیر بازرگانی باشگاه فوتبال آرسنال در این خصوص گفت: «ما با خوشحالی ورود شرکت مخابراتی هوواوی به باشگاه آرسنال را به عنوان یک همکار رسمی خوش‌آمد می‌گوییم. این اولین قرارداد همکاری بین‌المللی ما با یک شرکت چینی محسوب می‌شود».
 
قرار است که بر اساس این همکاری‌ها بین دو شرکت یاد شده، بازیکنان و مقامات باشگاه آرسنال در فعالیت‌های ارتباطی و تبلیغاتی هوواوی در بریتانیا و دیگر کشورهای جهان حضور یابند.
 
طی این همکاری‌ها همچنین پیشنهاد‌ها، بسته‌های مخابراتی و قیمت‌های تخفیف خورده هوواوی طی بازی‌های آرسنال ارایه می‌شود و این شرکت در پلتفورم دیجیتالی و پایگاه اینترنتی اینترنتی آرسنال حضور میابد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.