هوواوی دنیای شبکه‌های مخابراتی LTE را متحول کرد

۲۳فروردین۱۳،

 

شرکت هوواوی اعلام کرد که برای اولین بار در جهان فناوری LTE Active Antenna System(AAS) را روی شبکه مخابراتی LTE شرکت Deutsche Telekom در آلمان به کار گرفته است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فناوری AAS به عنوان بزرگترین تحول در فناوری‌های مخابراتی پرتویی محسوب می‌شود و امکان می‌دهد توان عملیاتی شبکه‌های مخابراتی اطلاعاتی تا ۷۰ درصد افزایش یابد. فناوری AAS به طور قابل ملاحظه‌ای توان اجرایی شبکه‌های اطلاعاتی را بیشتر می‌کند و قادر است پایگاه اینترنتی‌های رادیویی را برای ارسال و دریافت سیگنال‌ها به‌روز کند.
 
راهکار مخابراتی تازه AAS هوواوی در اصل یک ادغام‌کننده فعال سیستم‌های فرستنده و گیرنده همراه با آنتن‌های غیرفعال است که می‌توان نیاز به استفاده از کابل‌های مخابراتی را از بین ببرد و امکان راه‌اندازی پایگاه اینترنتی‌های مهندسی ساده برای ارسال و دریافت سیگنال‌ها را برطرف کند.
 
"یینگ ویمین"(Ying Weimin) مدیر مرکز شبکه‌های مخابراتی GSM&UMTS&LTE Networks در شرکت هوواوی در این خصوص توضیح داد: «این شبکه مخابراتی پیشرفته LTE AAS که به صورت آزمایشی در آلمان راه‌اندازی شده است بزرگترین تحول در دنیای شبکه‌های LTE محسوب می‌شود».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.